9.7.11

Shopaholic børn

I dag er det garderobe opfyldning, for de tre kid i familien. Det er sommer og de skal have noget nyt tøj.
Vi (læs: jeg) har bestemt, at vi skal i Waves (det forhendværende Hundige Storcenter) og se, hvad det er blevet til efter udvidelsen. Det er også en del forretninger som ikke ligger lige inden for rækkevidde her, så det giver jo lidt at se på.

Jeg håber så, at jeg i Bilka kan finde et par spinningssko til mig selv. De er nemlig rimelige i pris.
Og så håber jeg at min veninde og familie er hjemme, så vi lige kan snuppe en kop te og kaffe  inden hjemrejsen :0)

Uh jeg tror dankortet kommer til at gløde...

10 kommentarer:

  1. Håber du finder gode ting, så gør det knap så ondt med dankortet.

    SvarSlet
  2. rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  3. Så er der nogen der glæder sig :-)

    SvarSlet
  4. God shopping - det er nødvendigt indimellem ;)

    SvarSlet
  5. Goddag Kari
    Tak for din kommentar. Selvom man forbereder sig på denne dag, går den ikke altid som planlagt... Nu er der så 10 år til, vi skal vinke farvel til skolen..
    Dejligt med nyt til garderoben. Håber I fandt noget spændende..
    God lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
  6. By MARIANNE - Det gjorde kun ondt i dankortet, da Ældste skulle have betalt sit ;0)
    Begge fik lidt til supplering.
    ___

    Kisser - Tak :0)
    ___

    gittesp - Tak :0)
    ___

    Anette - Tak og ja, det er nødvendigt indimellem.
    ___

    RikkeBo - Det er dejligt, men det var kun ungerne der fik.

    SvarSlet
  7. Losarinas mor - De store har glædet sig!! :0)

    SvarSlet
  8. Jeg har tit overvejet at tage en tur til Waves, men det bliver aldrig til det, det er for varmt *G*
    Jeg kunne selvfølgelig tage toget nu, hvor jeg er flyttet til en stationsby, men da jeg kun tager det offentlige, når det er strengt nødvendigt, tja...så er det nok ikke så vigtigt for mig at få set Waves.
    Bilka har jeg dog været i et par gange dette forår - havecenteret, altså :o)

    Der kan jeg godt holde ud at gå rundt i mckluns i den ½ time det plejer at tage.

    SvarSlet
  9. Centeret var faktisk rimelig at være i selvom det var høj sol udenfor. Men i MC-dress bliver det nok for varmt.
    Det er et ok center, med mange butikker og med Bilka, til lige at få det sidste til køkkenskabene, så kan det godt anbefales.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺