18.6.11

Kåring af Danmarks kedeligste blog

Jeg vil i dag kåre Danmarks kedeligste blog.
Jeg har surfet rundt, men der er en blog der skiller sig ud og derfor kårer jeg denne blog til Danmarks kedeligste.
And the winner is:


Septemberliv's Kari, du er vist gået lidt i stå. Du må have et meget kedeligt liv, siden du overhovedet ikke kan få noget ned på skærmen.
Hvad med at finde en rød tråd og så skrive nogle linier om det. Du både strikker, hækler og syr. Du har en familie og du laver mad. Der må da være noget du kan skrive om...

Håber ikke du bliver ked af kåringen, for du har jo læser og de ender jo med at svæve væk, hvis der ikke sker noget.

Til alle jer der læser dette indlæg, vil jeg bare ønske jer en rigtig dejlig weekend, selvom det jo ikke ligefrem er det bedste vejr.

14 kommentarer:

  1. Septemberliv's Kari18. juni 2011 kl. 12.19

    Hej Septemberliv,
    Tak for kåringen, hvis man kan takke for sådan en kåring.
    Det sparker jo lidt til én med sådan en kåring.
    Jeg vil prøve at oppe mig lidt med indlæg med indhold.
    kh Kari

    SvarSlet
  2. Jeg vil da lige ønske Septemberliv tillykke med kåringen:)
    Tja...indimellem kunne vi vel alle være kandidater til den pris?
    Også god weekend til dig Kari :)...godt jeg har en google reader, så får jeg jo besked, når der indimellem kommer et indlæg fra dig ;)

    SvarSlet
  3. Ha ha. Jeg måtte straks ind og se, om min var blevet kåret, for så havde jeg vist haft lidt svært ved at få mig selv i gang igen.

    Er det ikke ofte sådan ? I perioder kan man poste indlæg flere gange om dagen. Så kommer der en pause, som kan være rigtig svær at få brudt.

    Jeg synes, din blog er interessant, sjov, spændende.

    SvarSlet
  4. Spændt på at se, hvad du finder på :-)

    Knus fra lillesøsteren din

    SvarSlet
  5. Tillykke med din kåring:) Jeg kigger forbi din blog når du dukker op med nyt i min blogroll. Jeg holder af din blog fordi der er nærvær og en dejligt strejf af hverdag! God weekend!

    SvarSlet
  6. Septemberliv's Kari - Vi tales ved ;0)
    ___

    Anne - Tak, jeg må se at få lavet en pokal til mine sidebar ;0D
    Jeg syntes bare jeg er gået helt i stå og så kunne jeg ikke dy mig for at nominere mig selv til en kedeligpris.
    Vi har nok alle følt at stå i stampe, men så lige pludselig er vi igang igen :0)
    ___

    Frøskuffen - Jeg kunne aldrig finde på at nominere nogen til sådan en pris. Jeg syntes nemlig ikke, man skal konkurrerer på hvem der er bedre end hvem.
    Men man kan jo altid lave lidt skæg med sig selv ;0)
    Og tak fordi du følger Danmark's kedeligste blog!
    ___

    Fru E - Sæt nu ikke næsen på efter for meget. Jeg skal jo lige bevise at jeg kan leve op til kåringen ;0)

    Knus fra Storesøster din ;)
    ___

    Oline - Tusind tak ;0D
    Jeg ved jo godt at der er nogen der læser med, men når jeg lige ser ned af mine indlæg, så gaber jeg lige en gang og så kunne jeg ikke lige lade være med at prøve at være sjov ;0)
    Og en rigtig god weekend til dig!

    SvarSlet
  7. Hehe, tillykke med prisen, godt at man kan tildele sig selv en pris..Kedelig eller ej, jeg læser gerne med hos dig..;-D Klem til dig..

    SvarSlet
  8. Rejen - Tak Annemarie :0)
    Jeg fik bare sådan en lyst til at sparke lidt til mig selv.

    SvarSlet
  9. Søde Kari
    Tillykke med kåringen :) er ret sikker på min kom på 2 pladsen :)
    Du har en skøn blog- god weekend til dig

    SvarSlet
  10. Æblekinder - Tusind tak :0)
    Der var ikke nogen 2. plads i min kåring, jeg kunne ikke finde nogen kedelige blogge at konkurrer mod ;0)
    God weekend til dig og kram!

    SvarSlet
  11. Åhhh - hvor jeg kender det! Virkelig! Men det forunderlige er jo at det gør ingenting! Det er ok at der ikke er flødeskum hver dag, der må godt være leverpostej-dage - så meget mere sætter man jo pris på flødeskumsdagene.... og andre leverpostej-dage kan sagtens sætte fut i ens egne ..... hvis du forstår. Rigtig god søndag :-)

    SvarSlet
  12. gittesp - Det gør jo sjovt nok ingenting, men jeg blev lige pludselig bare træt af mig selv og mine "leverpostej-dage". Der mangler ligesom nogle flødeskums-dage i mit blogliv (for at bruge dine udtryk :0)).
    Tak for din sjove måde at beskrive + og - dage på :0)
    Rigtig god (og nok også våd) mandag!

    SvarSlet
  13. For et par dage siden, have en anden blogger omtrent samme opfattelse af egen blog. Der skrev jeg at den ikke var mere kedelig, end at jeg da læste med, det samme gør jeg her :-)

    SvarSlet
  14. Pia - OK, det viste jeg ikke, altså at der var andre end mig, der havde de tanker.
    Det var nu mere i desperation over, at jeg var så ideforladt, at jeg kårede mig selv.
    Men jeg er glad for alle de søde tilkendegivelser I har skrevet til mig :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺