4.6.11

Det starter langsomt

Vågner til lys og fulgefløjt. Ser på uret. Bestemmer mig for at sove videre. De digitale tal siger 4:55.
Vågner igen til sol, fuglekvidren og en lille tung vejrtrækning. Yngste er stadig i drømmeland. De digitale tal siger nu 7:43.

Står op og lister ind i stuen. Sætter mig med den bærbare.
En dør åbnes. Små tunge løbende trin gennem gangen. Yngste med sin dyne. Vi skal lige hygge lidt.
Lørdagen er begyndt :0)


Og det var så det langsomme tempo. Nu til det normale.
Dagen er begyndt og en del skal nås.
Kusinen med familie kommer til grill i aften. Jeg skal klippes og det er tiltrængt.

God lørdag til alle ♥

4 kommentarer:

  1. Håber I fortsat for en dejlig lørdag

    SvarSlet
  2. Tak Marianne.
    Jeg ville have svaret på din blog på dit spørgsmål fra i går, men som du selv har opdaget, så er du kommentarfri :0(

    Men så vil jeg svare dig her.
    Jeg kan ikke huske de 3 punkter lige her, men jeg ville nok svare på min egen blog, for det er her jeg er blevet spurgt. Syntes jeg så det er et rigtig godt spørgsmål, så kunne det være jeg selv lavede et indlæg med henvisning til kommentaren og den der stillede spørgsmålet.
    Hvis man kun svarer på spørgsmålsstillerens blog, så kommer svaret nok som en kommentar på noget helt andet og så gir det nok ikke den virkning som man vil have.
    Det var så bare min mening :0)
    Håber det snart går i orden med alle de Blogspot problemer det er for øjeblikket.
    Og en dejlig lørdag til dig, Marianne ☺

    SvarSlet
  3. Det lyder som en skøn start på en lørdag, håber resten af dagen var lige så fin.
    Go' søndag :)

    SvarSlet
  4. gittesp - Det er altid dejligt med blid start, men ikke så tit vi får praktiseret det her. Yngste er på fra man kan se hans øjne ;0)
    Resten af dage blev også god.
    God søndag!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺