26.6.11

3/4 færdig og så...

Jeg har set lidt på det garn, jeg er indehaver af og på de poser, som indeholder UFO'er (tror jeg ufærdig håndarbejde bliver kaldt).

I en pose dukkede et strikketøj op, som jeg strikkede på sidste sommer, på vores køretur til Italien. Derefter gled det ud i glemslen.
Men i garnbunken lå det sidste nøgle af det kølige lyseblå uldgarn og jeg huskede pludselig at det eksisterede.



Nu er strikketøjet fundet frem og jeg må sige at det ikke er meget jeg mangler. 3 udtagninger på ærmet og så indtagninger til ærmekuplen, montering og en knap.
Den kommer med på ferie i år og så må den da blive færdig ;0D

6 kommentarer:

  1. God strikkefornøjelse - dejligt at kunne færdiggøre :-)

    SvarSlet
  2. Jamen så får du da lidt nyt tøj i år..;-D

    SvarSlet
  3. gittesp - Tak ;0)
    Ja en pose mindre at flytte på.
    __-

    Rejen - Ja, havde egentlig tænk på først at bruge den til næste sommer, for så har jeg haft glæde af den i 3 år ;0D

    SvarSlet
  4. Ser fint ud Kari - glæder mig til at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  5. Dejligt at kunne slå to, eller fluer med et smæk.
    Gratis håndarbejde og oprydning samtidig.

    SvarSlet
  6. Heidi - Tak.
    Jeg glæder mig også til det færdige resultat ;0)
    ___

    Pia - Helt rigtigt, Pia ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺