6.3.11

Livet er ikke det værste man har...

Og i dag er det rigtig mentalt dejligt.
Stod op her til morgen og havde endnu en gang ondt i og af mig selv. Jeg hoster stadig vildt og bihulerne driller endnu og det er værst om morgenen.

Hoster igennem og tænder den bærbar. Logger på mit betjeningspanel og hostende og næsepudsende begynder jeg at læse indlæg fra dem jeg er fast læser på.
Og så kan jeg se at den give away jeg har været med i, har fundet en vinder  - og det er mig!!


Tak til Charlotte for at have laver Give awayen, hendes datter for at have kreeret smykkerne og Teenageren for at have lavet det sindrige system hvorfra jeg blev trukket.

Nu vil jeg nyde resten af dagen. Vi skal have købt ind til aftensmad og samtidig kan vi snubbe en travetur i det dejlige vejr. Måske støder vi på en bager og så skal fastelavnen da fejres med en fastelavnsbolle.

Nyd søndagen!
Kram Kari

7 kommentarer:

  1. Ønsker dig en god søndag. Afkog af bukkehornsfrø er godt mod betændelse i bihulerne, smager af h...... til men hjælper :-)
    Knus.

    SvarSlet
  2. Tusinde gange tillykke med gaven, ja det kan da gøre enhver i godt humør...En god og dejlig søndag til dig...;-D

    SvarSlet
  3. Det var da en herlig overraskelse :-)

    SvarSlet
  4. Det var da en dejlig nyhed at komme "hjem" til...håber solen vil bedre helbredet - kram

    SvarSlet
  5. Tillykke! Det var da en skøn overraskelse på en dag, som måske startede lidt surt.

    Vejret er jo også skønt. Sikke en forskel med solskin. Håber det hjælper lidt på det hele! :)

    SvarSlet
  6. De vil helt sikkert klæde dig. Glæder mig til at se dig med dem på (tirsdag måske?).

    Kram søster-min

    SvarSlet
  7. Margith - Tak, det må jeg se om jeg kan få fat i. Jeg har jo ingen smagsløg der dur, så smagen er det lige meget med ;0)
    Kram!
    ___

    Rejen - Tak og ja, når man har medlidenhed med sig selv, så er det bare skønt at få en gave :0)
    Og en dejlig aften til dig!
    ___

    Losarinas mor - Åh ja rigtig dejlig!
    ___

    Lavendel - Tak :0)
    Solen kyssede mine kinder sammen med kulden der var lidt køligere end beregner og jeg fik frisk luft. Nu har jeg også sovet et par timer og har det igen dejligt.
    Kram
    ___

    Megan - Tak!
    Det var meget overraskende at vinde, men det reddede min dag.
    Vi gik en lang tur og det var dejligt.
    ___

    Fru E - Arh... Så hurtigt tror jeg ikke det kommer frem. Det bliver jo sendt med PostDanmark...
    Glæder mig til et lille kram tirsdag ;0)
    Søsterkram!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺