7.3.11

Helbredende piller...

...håber jeg.

Jeg er kommet på penicillin i dag. Ringede til min læge her til morgen og klagede min nød. Fik en tid omkring frokost og blev en recept på penicillin rigere.

I går på den dejlige travetur vi havde, fik jeg pludselig ondt i mine tænder i højre side af munden. Det har også vækket mig nogle gange i nat. Nu gad jeg ikke mere og nu kan jeg så håbe på helbredelse.
Kodimagnyler må tage smerten til penicillinen virker, men nu er jeg optimist igen.
Og så ikke et ord mere om mine dårligdomme!!

Og som solen skinner i dag. Det var en dejlig tur til lægen, med solens kyssen og klar himmel. Selvom det var en anelse koldt.

Mel, gær, vand, olie og salt kalder på at blive til pizzadej, så vi kan få aftensmad... ☺

Kram Kari

13 kommentarer:

  1. Jeg håber, at pillerne virker hurtigt! God bedring

    SvarSlet
  2. God bedring håber pencillinen virker hurtigt...;-D

    SvarSlet
  3. Håber snart du bliver frisk, det er næsten forår :-)

    SvarSlet
  4. God bedring - håber penicilinen snart virker.

    SvarSlet
  5. Håber du snart er frisk igen. God bedring
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  6. Oline - Tak, det gør jeg også!!
    ___

    Megan - Tak!
    ___

    Rejen - Tak, Jeg krydser fingre!!
    ___

    Margith - Så er der ikke tid til mere sygdom :0)
    ___

    Anette - Tak, Det håber jeg også!
    ___

    By Marianne - Tak Marianne. Jeg vil gøre mit bedste. Kram!

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring, Kari!
    Varme klem :-)

    SvarSlet
  8. Madame - Tak! nu gider jeg heller ikke være syg mere!!
    Kram♥

    SvarSlet
  9. God bedring...den kommende weekend byder på sol, mon ikke det lindrer ? ;)

    SvarSlet
  10. Rikke - Tak og Velkommen forbi :0)
    Orh jo, sol gør glad og frisk (men hvad f..... skal de så regne i dag??? ;0)

    SvarSlet
  11. Rigtig god bedring, håber du har kunne være inden døre og pleje helbredet. På disse kanter har vejret ikke vist sig fra sin bedste side i dag. Vi har haft masser af blæst og regn.

    SvarSlet
  12. Tak Pia!
    Vi har også haft regnvejr i dag. Hvorfor nu det, når solen har skinnet så smukt de sidste mange dage???

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺