19.3.11

Dejlig dag med fjerne slægtninge

Det blev til gæster i dag og vi har haft en dejlig eftermiddag og aften.
Min fars fætter, hans kone og deres datters to drenge.

Vi har hygget med boller og kage til kaffen og som Frøkenen sagde, så var det lige som, når vi skulle holde fødselsdag, når jeg stod der og bagte boller ;0)



Den ene dreng der var med, var en som Yngste havde glædet sig til skulle komme, og de to drenge legede og legede og legede. Det er bare så dejligt at de kommer så godt ud af det sammen. Det er kun anden gang de har mødtes :0)

Nu skal der slappes af og samles energi, for jeg skal til te/kaffe selskab hos Losarinas mor i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺