11.2.11

Så lærte jeg lige noget igen...

af min kære datter.
Jeg har haft en rockdag på jobbet, det vil sige, jeg har lavet noget monotomt, som så skulle "skylles ned" med musik, for så kører det meget bedre.

Jeg har haft YouTube kørende i baggrunden, det meste af dagen, med 80'er hit og 80'er rock specielt.
Når et nummer var færdigt, så ind og finde et andet.
Så siger frøkenen, at man da bare kan lave en kø og afspille, uden at skulle ind hele tiden. Godt så!
Det er jeg så ved at se på nu, så jeg er forberedt til, når jeg fortsætter i næste uge.

Og hvad hørte jeg så?
Jo, jeg har hørt David Coverdale/ Whitesnake, Europe, Yes, Bon Jovi og så en række disko 80'er hit, I ved, Tears for Fears, Cutting Crew, Spandau Ballet og alle de andre. Men det meste af tiden David Coverdale og Europe ;0)


Billedet er lånt her
Kærligst Kari 

4 kommentarer:

  1. Det er nemlig ræddi smart og jeg gør lige som din datter. Jeg har sådan en playliste liggende og det er jo supersmart! :D

    SvarSlet
  2. Jens - Ja jeg kan godt se, jeg er håbløst bagud i det smarte ;0)
    Men det skal der rådes bod på!

    SvarSlet
  3. Det vidste jeg ikke man kunne,jeg kan ikke høre en lyd lige nu, da midt lydkort ikke virker
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  4. Kom så igang - Man lærer hele tiden :0)
    Men kedeligt med dit lydkort. Det må du se at få fikset!
    Og en dejlig weekend til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺