17.2.11

Osetur med buler

Jeg har været på osetur i IKEA med Gemal, Frøkenen og Yngste.
Vi har lidt projekter, som lige krævede lidt forarbejde og det blev så til en IKEA tur.

Ud til Gentofte, ud af bilen og så lige undgå at gå i vejen for en bil der ville bakke og bang... gik jeg ind i et af de store skilte, der sidder på lygtestanderne med reklame, for et godt tilbud, fra en af butikkerne. Ingen blod, men en bule (dog ikke synlig).
AUSSS hvor er jeg øm i hovedbunden og jeg som troede, jeg skulle være rødhåret til blogtræf (altså ikke blod, men hårfarve). Nå men jeg kommer altså som leverpostej med grå stænk.

Vi fik kigget og snakket og købt lidt (ikke det vi kom for). Lidt planlagte småting og en ny lampe til over det nye spisebord (den var IKKE planlagt!!).

Billedet lånt fra IKEA's hjemmeside


Nu vil jeg pleje min forkølelse og min bule. Jeg skal jo være klar til blogtræf på lørdag (altså uden rødt hår) og det er mig der bestemmer her!! tror jeg nok...


Kærligst Kari 

5 kommentarer:

  1. hihi, ja lidt fik du da med hjem fra Ikea...Uha Ikea i vinterferien, det turde jeg ikke med alle de mennesker der har fri...Håber din bule og forkølelese svinder lidt inden lørdag..;-D

    SvarSlet
  2. Øv da - håber smerten snart aftager. Jeg kom til at knalde hovedet op i en glaslåge i vores gamle køkken. Det var lige så det rungede og det gjorde bare så ondt i flere dag. God bedring. Knus

    SvarSlet
  3. Ai hvor uheldigt! Kan lige se det for mig. Ondt gør det, men sjovt har det sikkert også set ud;)

    Jeg håber jo så meget at blive rask til lørdag, for jeg har altså endnu engang meldt mig optimistisk til blogtræf. Så mødes vi endeligt igen:))

    Knus og god bedring med bulen
    Henriette

    SvarSlet
  4. Ups ! Fnis :-) Men stakkels dig :-)

    SvarSlet
  5. Rejen - Ja lidt for meget kom med hjem ;0)Den del der forsvinder igen, kunne jeg godt undvære!
    Der var egentlig ikke kvælende mange der ude i går, så detvar faktisk OK.
    Jeg krydser fingre for lørdag!
    ___

    Anette - Tak!
    Lige nu kan jeg stadig ikke lave den store mimik, for så trækker det i bulen, men mon ikke det er væk en gang i weekenden.
    Avs! glas slår også "dejligt" hårdt!!
    Kramm!
    ___

    Henriette - Tak!
    Frøkenen grinede og så blev hun alvorlig igen, men det så sikkert ret sjovt ud!
    Jeg håber også på opklaring i mine bihuler, men lad os være optimister og håbe vi mødes i morgen!
    Knus og god bedring til dig, Henriette!
    ___

    Losarinas mor - Du må gerne grine, for det så helt sikkert rigtig sjovt ud! Frøkenen fnisede også lige da det skete :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺