18.2.11

Flad februar fredag

Nu med billed (2 min. senere)

I dag bliver en nusse-rundt-lave-lidt-slappe-af-begynde-på-slappe-af-måske-færdiggøre dag.
"Hyggede" mig 2 timer på sofaen i nat, med to stoppede næsebor, men sov så til gengæld til 8.30, så dagen er lidt kort...

Jeg er samler og har svært ved at smide ud, men lige nu øver jeg mig i at smide overflødigt ud.
Det skrider langsomt frem og på et tidspunkt bliver jeg vil færdig...
I dag røg gamle håndklæder ud. De slidte i affaldssækken og gamle blå, som jeg er træt af, bliver til køkkenhåndklæder, når de er klippet til. Der ude bruger vi mange om ugen.

Som I kan læse, har jeg ikke så forfærdelig meget at sige i dag, så jeg vil skåne jer for mere ævl nu ;0)

Kærligst Kari 

7 kommentarer:

  1. Fem flade flødeboller på et flødebolle fad..
    Ja, de ord kom bare :-)
    En sådan dag, er den bedste begyndelse på en rolig weekend :-)

    SvarSlet
  2. Losarinas mor - Ja, den var også i mit hoved, men den passede ikke rigtig her :0)
    Rolig weekend... Jeg skal jo til blogtræf i morgen ;0D

    SvarSlet
  3. Det er god ,at høre at du kan slappe når du har fri,det "hygge" er vist ironisk ment. Hvorfor har alle kvinder, ung eller ældre så svært ved at smide ud. I min barndom undskylde kvinderne sig med, at de hade oplevet "2verdenskrig" da der var mangel på alting,hi hi den kan du ikke bruge Kari
    Jeg vil ønske dig god bedring og dejlig weekend

    SvarSlet
  4. her hos os har vi også et F- slogan : FamilienFrandsenFangerFriskeFladfFisk i
    FynskeFaaborgFjord :)
    åh du skal også til blogtræf... bare det var mig - håber I får en fantastisk dag/aften :)
    kh♥

    SvarSlet
  5. Kom så igang - Det er heller ikke det jeg er aller bedst til, men når jeg har brug for så gør jeg det :0) Og ja "Hygge" er 100% ironisk ment.
    Nej, jeg kan ikke undskylde mig med 2. verdenskrig (hi hi den var rigtig go'!), men "hvad nu hvis" er vist mere mit motto i samlerkategorien.
    Dejlig weekend Conny!
    ___

    Marianne - Fedt slogan, den kan vi så ikke lige slå ;oD
    Og ja, jeg skal til blogtræf i morgen og jeg tror det bliver godt! Synd du ikke er med!
    Det kunne jo være der kommer et træf på Fyn og så kan det jo være...
    kh♥

    SvarSlet
  6. Vi laver et træf hos mig ...eller i odense...eller...glæder mig til at ses - knus

    SvarSlet
  7. Lavendel - Det lyder da rigtig godt.
    Ses lige om lidt - Knus!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺