8.2.11

Det hele står endnu!

Hvilken nat!!
Det har stormet og rusket og knaget, men huset står endnu.
Mine gamle lemmer knager også og min krop skriger på søvn.
Det bliver en lang dag på jobbet, men hvis jeg starter om lidt (når jeg er nået der op), så er der bare 7½ time, der skal overstås og så står den på en morfar (og vel også en mormor for at få dækket søvnunderskuddet).
Træning - det er vist også en by i Rusland i dag (ligesom i sidste uge...).

Kom godt (og hurtigt, hvis der er medvind) til jobbet alle sammen.
Og til jer der ikke behøver at skulle ud. Hav der så dejligt inde i varmen!

Kærligst Kari 

4 kommentarer:

  1. Ja, hvilken nat ! Her blev dårligt lukket et øje! Det lød som om huset havde tænkt sig at lette :-)

    SvarSlet
  2. Samme her. Har været vågen utallige gange. Det lød som om huset var ved at blæse omkuld! :/

    Men det holder endnu. God blæsedag!

    SvarSlet
  3. Ja, sikke en nat, Kari! Her hos os væltede et stort træ - men man skal nok bare være glad for, at det ikke væltede ned i huset ;-)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor - Ja der var gang i den!! Men det skulle jo også være den værst storm i 6 år.
    Ældste mente at han rude i vinduet var ved at blæse ind, men den blev siddende!
    ___

    Megan - Det er jo det dejlige, nemlig at husene stadig står!
    Men nøj hvor jeg glæder mig til at komme i seng i aften!!
    God aften og forhåbenlig rolig nat!
    ___

    Madame - Det var vel nok heldigt at I slap for et træ i taget. Men det viser jo at det var en kraftig vind. Vi er sluppet for væltede træer. Mødte et på vej til jobbet, men det var også alt!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺