2.1.11

Søndag 2. ferie weekend

Så blev det søndag morgen og... - ja og hvad...
Sidste feriedag, som jo egentlig bare er en helt almindelig weekendsøndag omfavner os, skal bruges til det sidste inden jobbet kalder og så lige selvinviterede kaffegæster.
.
.
.
Nøj hvor er jeg ordforladt lige nu.
Filosof bliver jeg vist aldrig, hi hi, det er der andre der er meget bedre til.
Og med de ord, vil jeg surfe en tur på IKEA's hjemmeside og drømme om spiseborde og puffer.

Ønsker jer alle en dejlig 2. januar!

5 kommentarer:

  1. Hej Kari!
    Ønsker dig en dejlig søndag.

    SvarSlet
  2. Ja, men I må rigtig nyde den sidste feriedag - knus

    SvarSlet
  3. Margith - Tusind tak og dejlig dag til dig!
    ___

    Lavendel - Tusind tak og nyd dit rindende vand og og rigtig god søndag. Knus

    SvarSlet
  4. hihi, nogen stor filosof bliver jeg heller aldrig, og flotte tekster er jeg heller ikke god til at forfatte, men så må man jo nyde dem der kan...God søndag til dig...

    SvarSlet
  5. Rejen - Ja og der er heldigvis mange der kan ;0)
    God aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺