19.1.11

Og nu kan Yngste tage til gymnastik

i nye jogginbukser.

Lidt for lange i benene og uden ansigt, for
 han har en grimasseperiode!

Jeg har fået syet af det stof,  jeg købte før jul og nu har jeg så et stk. stof mindre at stå indenfor ;0)

Så har vi haft nogle irreterende udfald på vores linie, så når jeg har sendt en kommentar er linien slået fra og alt det skrevne væk. Heldigvis har det ikke indflydelse på indlæg, for de bliver gemt med mellemrum.
Det bliver forhåbenlig bedre nu, hvor der er blevet "pillet" lidt inde fra udbyderen. Nu må vi se.

Kærligst Kari 

4 kommentarer:

  1. Hvor irreterende med udfald men håber I får det lavet...Hihi, jeg har masser af billeder af min søn hvor han rækker tunge, selv efter han "burde" være vokset fra det...Bare tag billeder af hans grimasser, så har I det at grine af når han bliver større...;-D fine bukser forrestern..

    SvarSlet
  2. Rejen - Det er træls! Nu har de justeret på hastigheden, så vi håber det hjælper.
    Jeg tager skal masser af billeder med ansigter, men det bliver nu ensformigt, når der enten skal laves grimasser eller han skal stå i en eller sej stilling ;0)

    SvarSlet
  3. Superfine bukser med pingviner. Er han frisk igen?
    Knus.

    SvarSlet
  4. Margith - Tsk og js med pingviner. Han har nemlig gået på pingvinstuen, da han var mindre :0)
    Han er helt rask og i vigør igen (driver sine søskende til vandvid hihi).
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺