2.1.11

Kanelsnegle



Det er godt!
Fik bagt, da vi nu skulle have kaffegæster.

6 kommentarer:

  1. De ser lækre ud, jeg har også bagt dog blev det grovbrød.

    SvarSlet
  2. Margith - Nu skal du bare give mig dårlig samvittighed ;0)
    Det tror jeg også jeg snart vil bage.

    SvarSlet
  3. Uhm, hvor ser de lækre ud. Tænker mig, at der var nogle børn, som var ganske tilfredse med sådanne snegle :-))

    SvarSlet
  4. Åh ja, Laura, Yngste var der som en mis, men det var vist mest efter glasuren. Men de fleste belv spist af gæsterne ;0)

    SvarSlet
  5. Hold da op, de ser gode ud, dine kanelsnegle! Håber de smagte! :)

    SvarSlet
  6. Megan - De var helt fine og blev spist rub og stub :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺