9.1.11

Det grønnes trods kulden

I formiddags da vi skulle køre, så jeg at sneet havde trukket sig så meget tilbage, at krydderurtebedet er kommet til syne.
Der var ikke meget grønt, men en lille dusk persille er dukket op. Om det er spiseligt, ved jeg ikke, men det er slatten ;)



Jeg har været til til ishockey med Gemalen, Ældste og Yngste.
Jeg er ikke til den sport, eller til ret meget sport. Kan ikke koncentrere mig.



Men kampen i dag var spændende.
Der skete nemlig en del: 3 slåskampe, en masse mål og udvisninger og matchstraffe.
Men enden på kampen blev sejr til hjemmeholdet!



Nu skal jeg så bare have varme i kroppen igen. Jeg blev desværre gennemkold, så selv nu, under dyne, med sutsko, hyggetøj, dyne på bærbar fryser jeg!
Men det er jo snart sengetid (for mig, kan jeg mærke) so god nat og sov godt!

Kærligst Kari 

8 kommentarer:

  1. Cool!!! Fedt at du tog med ham. Jeg ville også gerne have været afsted i dag, men gemalen var ikke lige gearet og så var der lige det der hovede der værkede.

    Knus

    SvarSlet
  2. Hej Kari!
    Jeg har det ligesom dig ang. sport det kan jeg ikke svinge mig op til. Håber du har fået varmen. Sov godt.
    Knus.

    SvarSlet
  3. Uh, håber du får varmen helt inden sengetid. Det er slet ikke til at sove, når man fryser! Sov godt ;-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan heller ikke svinge mig op til sport andet end det, jeg selv dyrker. Det er bare for kedeligt at se på, synes jeg.
    Jeg skal vist liige et smut op i køkkenhaven og se, hvordan det står til :)
    God dag

    SvarSlet
  5. Fru E - Ja, men jeg vil nok bruge ordet koldt ;0D
    Jeg må indrømme at det altså ikke intersserer mig en døjt. Men at se de andres reaktioner er nu meget sjovt!
    Knus!
    ___

    Margith - Jeg ville egentlig også hellere sidde med en bog eller noget håndarbejde. Det fanger ligesom mere.
    Og varmen fil jeg da feberen kom...
    Knus!
    ___

    Bente - Jeg fik sovet og jeg fik varmen da feberen nåede 38.2°
    I dag er jeg bare lidt slatten.
    ___

    Mette - Indimellem må man nok bøje sig. Sidste hjemmekamp jeg så var for ...18 år siden...
    Var der grønne tegn i urtehaven?
    God eftermiddag!

    SvarSlet
  6. Det er så dejligt, at det grønne nu er ved at komme til syne! Jeg gik en runde i haven, og nu kan man rigtig se, at snelaget bliver tyndere.
    Jeg er sportsblind, det siger mig ikke noget som helst - jo måske lige udspring og dans :-)

    Ha' en god aften, Kari, klem :)

    SvarSlet
  7. Åh ja, der er grønt under sneen. Her ligger bare så meget af den endnu...og nu har de lovet nyt sne...ævs. Jeg er så spændt på, hvad der gemmer sig under mulden i min nye have, at jeg slet ikke gider mere af det der hvide stads i år.

    SvarSlet
  8. Madame - Jeg syntes det er lidt vemodigt, for sne er så smukt. Men som sneen ser ud nu, grå og snavset, så er det grønne velkommen.
    Jeg ve jeg ikke er til boldspil, men egentlig syntes en boksekamp er spændende, selvom jeg ikke bryder mig om at nogen slår på hinanden..
    God aften Gitte og klem!
    ___

    Esther - Det må også være vildt spændende at se, hvad der kommer op i din have. Du har jo ikke haft mulighed for at følge den :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺