5.12.10

Tilbageblik

Underlige ting man husker...

F.eks så jeg, lørdag d. 5. december 1993, om eftermiddagen filmen Araknofobi i fjernsyner og pyntede op til jul. Gemalen havde være på arbejde og "sov til middag".

Jeg havde en god dag den dag, forstået sådan, at jeg havde influenza, men den dag havde feberen lagt sig. Jeg var også på det tidspunkt gravid i 36. uge og det gør det lidt mere øv at være feberramt.
Det holdt så ikke så længe. Feberen kom igen og 5 dage efter, nedkom jeg med mit første barn. Han havde det simpelthen for varmt der inde.

Sjov ting at kunne huske...

3 kommentarer:

  1. Ja det har du ret i, det er underlige ting man kan huske nogle gange...Stakkels barn han har kogt derinde i maven...;-D

    SvarSlet
  2. De minder har det med at dukke op og tak og lov de gode..

    SvarSlet
  3. Rejen - Han frøs ikke ;0D
    ___

    Mette Lykke - Ja, gode minder er dejlige!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺