29.12.10

Onsdag morgen...

og hele familien er samlet. Godt nok ikke om morgenbordet, men i huset.
Yngste og jeg er oppe og vi hygger med en skål yoghurt hver. Resten er forskanset under deres respektive dyner...

Det er Gemalens fridag fra jobbet i dag og det må vi have udnyttet. Vores basisvare reol i bryggerset er meget tom, så den skal vi have fyldt op.
Jeg skal altså have syet de puder til sofaen i dag og også gerne en tur til træning. Var afsted i mandags for 1. gang i 1½ uge - HÅRDT!!


Ellers står den på oprydning og udsmidning. Om bare 2 månede,r skal vi af med det depotrum, vi har min mors ting i og der er IKKE plads til det hele her. Jeg tror nu, det bliver lettere at smide ud, nu hvor det er lidt over 10 måneder siden hun døde.

5 kommentarer:

  1. Hvor skønt med sådan en fridag for jer alle. Ja lidt skal der jo handles her mellem jul og nytår. Ja det er nok lettere at smide ud nu end for 10 mdr. siden. Jeg håber i får et godt nytår :) Knus

    SvarSlet
  2. Ja, den proces med at rydde op og smide ud har jeg også lige været igennem, Kari. Jeg synes, det er lidt hårdt, men til sidst må man jo bare af med det, for man kan ikke gemme alt. Vi fik et firma til at rydde det sidste i min fars hus.
    Klem og ha' en god dag!

    SvarSlet
  3. Anette - Ja, så er jeg ikke alene med ungerne og kan lave lidt af mit eget hygge ;0)
    Jeg er begyndt at mangle basisvarer kan jeg mærke og så skal der fyldes op.
    Om jeg så får nået puder, træning og oprydning i dag, ved jeg ikke, men måske 1-2 af dem...
    Rigtig god dag Anette!
    ___

    Madame - Det er en lang proces. Det hele er i kasser og nogle er med labems med ungernes naven på, til de flytter hjemmefra. Så er der dem jeg skal igennem igen og så de møbler der skal sælges. De indtjente penge skal give mig et nyt spisebord med plads nok til alle :0)
    Kram og god dag!

    SvarSlet
  4. Det er hyggelig når alle er samlet,det er rat, at få fyldt op af basisvarer inden alle skal på arbejde og i skole. Du ligger hårdt ud med både træning og oprydning af din mores ting, jeg synes altid, at det er hård at smide ting væk, men nok lidt nemmere når man har fået det lidt på afstand

    SvarSlet
  5. Kom så igang - Det er hårdt, for selvom hun er død, føles det lidt at rode i ting der ikke tilhører mig, smide ud uden at få lov.
    Jeg har dog måtte kapitulere. Det blev til indkøb og bare ½ times træning. En fæl spændingshovedpine har taget pusten fra mig og jeg lider :0(

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺