24.12.10

Ønsker jer alle en glædelig jul


Kære alle sammen,

Så kom dagen vi har ventet på og vi kan blive som børn på ny.
24 dage er gået, 20 låger er nu blevet åbnet på mit job og jeg har haft juleferie i hele 2 dage og et skvæt.

Jeg har ikke så meget på hjertet i dag. Det er jule aften, nogen knokler lige nu rundt i køkkenet, andre gasser sig i sofaerne og andre igen har styr på det hele og kan nyde dagen.

Til alle jer der læser med, vil jeg ønske en rigtig glædelig jul. Håber alle vil nyde de næste dage i familiens skød og huske at julen er hjerternes fest.

Jeg vil igen i år slutte af med min yndlings julesang og i år bliver den fremført af Luther Vandross ♥♥♥

11 kommentarer:

  1. Glædelig jul , håber den bliver dejlig - Birthe

    SvarSlet
  2. Glædelig jul, kære Kari
    Juleknus Kisser

    SvarSlet
  3. Glædelig jul! Ha' dejlige dage! :)

    SvarSlet
  4. Også glædelig jul til dig og dine, Kari :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  5. Kære Septemberliv.
    Oh, det lyder hyggeligt hjemme hos jer.
    En glædelig jul til dig og dine.
    Julekram fra Laura :-)

    SvarSlet
  6. Glædelig jul til dig og dine

    SvarSlet
  7. Rigtig glædelig jul herfra!!!

    SvarSlet
  8. Hej Kari, håber du har haft en dejlig juleaften og at du må få nogle herlige juledage sammen med familien...Knus..;-D

    SvarSlet
  9. Jeg håber, I havde en dejlig juleaften, Kari - rigtig god 1. juledag til dig!
    Juleklem :o)

    SvarSlet
  10. kære Septemberliv,
    en rigtig glædelig jul. Jeg håber du får nogle skønne dage sammen med din familie,

    SvarSlet
  11. Tusind tak alle sammen ♥♥♥

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺