1.12.10

Julen kommer før end vi ved...

Ja og den banker på nu, står lige uden for døren.
1. december er mødt op og vil ind og hygge om os.

I dag skal vi åbne og se julekalendre.
I dag skal jeg overraske min afdeling med en Home-made "låge"-kalender (gad vide hvordan de tager imod den...)
I dag skal jeg overveje, hvad min nisseven skal opleve her i december (nogen ideer?? jeg er helt tom!!)
I dag skal jeg have færdiggjort min børns ønskesedler (eller nok bare prøve at vriste gaveønsker ud af dem...)
I dag vil jeg se om jeg kan finde kassen med mit julehumør. Det er ikke rigtig kommet op til overfladen endnu.

Men først vil jeg vække Yngste og se at få åbnet julekalenderne.
Rigtig god dag til alle i lille hvide Danmark :0)

6 kommentarer:

  1. En dejlig dag :-) Fuld af overraskelser og hemmeligheder:-)
    Mon ikke julehumøret kommer.

    SvarSlet
  2. Ih hvor du juler, men sådan er det jo når man har børn...julehumøret kommer vel henad vejen vel jeg tro...;-D en god dag til dig...

    SvarSlet
  3. Det kommer nok så stille snigende....lidt granduft og appelsiner plejer at hjælpe! God dag!

    SvarSlet
  4. Tja, som bekendt er min start på december jo en hel del anderledes end den plejer at være - men det er nu helt okay med mig.
    Jeg satser stærkt på, at have fået pakket så mange af mine kasser ud, når det lørdag, at jeg kan gå i gang med julepyntningen om eftermiddagen.

    I år GLÆDER jeg mig næsten vanvittig meget til at pynte til jul - det bliver så fedt :o)

    Min 1. december kommer til at gå med at få pakket det sidste ned - ufatteligt så lang tid det tager!

    God 1. december til dig.

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Ja, den startede fint, helt frem til eftermiddag, hvor jeg kæmpede lidt med noget der lige pludselig ikke fungerede og så måtte vi lige omkring lægevagten med Frøkenen, men ellers en OK dag.
    Julebarometeret er steget lidt :)
    ___

    Rejen - Jeg er nok stadig den mest julede her i huset. Så 1½ julekalender alene, for Yngste gad ikke... ;)
    Rigtig god aften til dig!
    ___

    Lavendel - Der jules på mit job. Ikke bare i afdelingen, men både i kantinen og udenfor på træerne. Så det kommer nok :)
    ___

    Megan - Tak og i lige måde!
    ___

    Esther - Det er jo vildt positivt at du ikke kan pynte op fra day one. Du skal jo hen i din drømmebolig!!

    Rigtig god flytning og oppyntning, når du når der til!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺