19.12.10

Færdig!

Så er alle julegaver i hus!
2 timer i Hillerød og  de sidste 7 gaver, 2 værtindegaver + 1 mandelgave var i hus. Fik også købt kjolen til juleaften.
Jeg tog alene afsted i dag og var i Hillerød, da butikkerne lige var åbnede.
Det var ikke mange foran mig i de butikker jeg skulle i, så det gik hurtigt.
Jeg skal jo heller ikke have pakket ind, så det gør jo ekspeditionen en del hurtigere og ekspedienterne glade ;0)

Dem der kunne pakkes ind, er blevet det og resten bliver når modtagerne ikke er hjemme. Så skal jeg bare have lavet de sidste små finesser og så er jeg klar!

Stod forresten i en butik og blev ekspederet, da ekspedienten spurgte om jeg havde klubkort til butikken. Det havde jeg ikke, for det var første gang jeg var i den butik. Hun mente bare hun havde set mig før...
Jeg fortalte hvor jeg kom fra og hun grinede og sagde at der bor hun også og da der kom en adresse på, viste det sig at hendes 5 årige datter går på stue med Yngste og at vi for en lille måned siden sad over for hinanden til forældremødet  :0)

5 kommentarer:

  1. det må være en dejlig følelse at der er styr på tingene med hele 5 dage endnu :) - sjovt sammentræf med ekspedienten :)
    kjh♥

    SvarSlet
  2. Du er heldig, at alle julegaverne er i hus nu :-) Jeg holder også meget af Hillerød og køber helst ind der - orker normalt ikke at køre helt til København.
    Klem og ha' en dejlig aften, Kari!

    SvarSlet
  3. Marianne - Det er så fedt!!
    så er der bare lidt madvarer til juledagene der skal handles ind:0)
    Kram!
    ___

    Madame - Det er dejlig.
    Jeg syntes også Hillerød er en rigtig dejlig by og når der skal handles gaver, som til jul, så er det jo en helt perfekt by, med alt.
    København er dejlig, men for stor, når der skal købes koncentreret.
    Kram og dejlig aften!

    SvarSlet
  4. Dejligt. Vi er også netop blevet færdig i dag. Lad os lige ringe sammen i morgen omkring 2. juledag.

    Knus

    SvarSlet
  5. Fru E - Ja er det ikke skønt!!
    Det må blive i dag aften, vi afslutter LEAN i dag med fremlæggelse...
    Knus :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺