31.12.10

Farvel 2010 & velkommen 2011

31. december og 2010 er ved at takke af.
Året 2010 blev ikke helt det år, jeg havde regnet med.

Jeg mistede et familiemedlem igen og det er hårdt. Det var kun 10 måneder siden vi sidst mistede en i familien. Det har påvirket hele året og sikkert gjort mig ulidelig at være sammen med.
Processen efter et dødsfald er meget opslidende, for der skal tages mange beslutninger og der er ingen pusterum.
Lidt af februar og så marts, april og maj omhandlede min mor og hendes liv. Bisættelse, skifteret, bo-rydning,  hendes sidste hvilested og den 71 års fødselsdag hun ikke fik oplevet.

2 dage efter min mos gik bort, kunne Gemalen og jeg fejre kobberbryllup. Fest havde vi ikke arrangeret, men det er jeg altså også glad for, for det havde ikke været til at gennemføre.
Festen holdt vi istedet for i august på vores 13 års bryllupsdag, som en havefest.

Vi var også for første gang på ferie i udlandet. Vi kørte til Italien og nød en uge ved vandet i Toscana.
Ferie sluttede sjovt nok ikke helt, som vi havde ønsket.
Et par lange fingre eller ti tyve havde været inde og undersøge vores hjem, men blev vist slemt skuffede, for de fik ikke meget med. HA!

I oktober skete der også en del på jobbet. Jeg så pludselig mit job blive næsten nedlagt, for så at opstå igen  i en lidt anden form.
Men jeg må indrømme, at jeg ikke jubler over de nye opgaver jeg skal have. Godt nok bliver det mere spændende, men det er ikke det jeg vil. Åh, jeg vil bare så gerne noget andet. Men skal bare finde det helt rigtige.

Så 2010 har budt på hele følelsesregisteret næsten.

Med alt det der fyldte her i 2010, fik jeg ikke helt opfyldt mine drømme for 2010, som jeg skrev om for et år siden.
Pigehyggeaftnerne blev der ikke lavet, og "mig-selv-tid" er det heller ikke blevet helt til. Jo 3x 1 time om ugen i et motioncenter siden oktober og det er da en begyndelse :0)

Men 2011 er en helt ny blank bog, som kan deles i 12 små noveller med en 28-31 afsnit pr. novelle eller 52 kapitler med 7 afsnit pr. kapitel.
Det er bare at begynde at skrive :0)

Om lidt skal vi skal fejre det gamle års farvel og det nye års kommen.
Jeg håber, det nye år passer mere til mig, end det forgangne og at drømme kan blive til virkelighed, bare en gang imellem.

Kære alle sammen,
Jeg vil gerne takke jer alle sammen for at komme forbi min blog og for jeres dejlige kommentarer.
Jeg vil også gerne takke for, at jeg må læse med hos jer.
Må I alle få en skøn nytårsaften i dejligt selskab og må det nye år være med jer!
Vi "ses" i 2011 ☺

♥♥Godt nytår og et lykkebringende 2011♥♥

18 kommentarer:

  1. Godt nytår til dig og dine! Håber at 2011 vil bringe jer mange glæder og at gode drømme må går i opfyldelse! :)

    Tak for hyggeligt bekendtskab i 2010. Vi ses i det nye år!

    SvarSlet
  2. Ja engang imellem tager livet nogle drejninger som vi godt kunne have været foruden! Jeg håber 2011 bliver på sporet! Godt nytår til dig og dine

    SvarSlet
  3. Kære Kari, godt nytår til dig og dine.
    Knus

    SvarSlet
  4. Jeg vil her i på falderebet til det nye år 2011 råde dig til, specielt set i lyset af dine oplevelser i det forgangne år, at vise omsorg for dig selv Kari, du skal i gang med en rigtig god optankning af dig selv, (læs selvforkælelse) find ind til hvem du virkelig er, find ud af dine sande behov, ikke mindst jobmæssigt, og gå så efter at få opfyldt dine behov, "det er når du først ved hvor betydningsfuld du er for dig selv, at du bliver rigtig betydningsfuld for andre", så du kan ikke forkæle dig selv nok.
    Godt nytår til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Jeg vil også ønske dig et rigtig godt nytår. Jeg håber 2011 bliver et år hvor drømme og ønsker går i opfyldelse. Knus

    SvarSlet
  6. Hej Kari, det er et hårdt år du har haft, og jeg håber at 2011 bliver bedre for dig og at nogle af dine drømme går i opfyldelse...jeg siger også tak for kommentarerne på min blog og herligt at lære dig at kende...Pas nu godt på dig selv og så håber jeg at I får en rigtig dejlig nytårsaften og et godt nytår til dig og dine...;-D

    SvarSlet
  7. Hej Kari ! Ja, det er noget af et drøjt år du har haft...men heldigvis da også med lyse tanker og oplevelser. Nu ønsker jeg for dig, at 2011 bliver nøjagtig som du vil...med tid til dig selv og måske også et nyt job. Pas godt på dig selv og så må du ha en rigtig god nytårsaften og kom godt ind i det nye år. Glæder mig til at følge din blog i 11 :O)

    SvarSlet
  8. Kære Kari,
    det er et svært år at se tilbage på, og jeg ønsker for dig, at det næste år bliver fyldt med dejlige oplevelser og en masse dig-tid. Det er skønt, at du allerede er begyndt at lytte til dig selv og giver dig 3 timer i motionscenteret.

    Glædelig nytår og tak for alle dine dejlige hilsener hos mig.

    Vis ses i 2011

    SvarSlet
  9. Kære Kari!
    Mit år blev heller ikke som jeg havde håbet, men jeg skal ligesom dig finde ud af hvad jeg skal og passe på mig selv. Vi bor desværre langt fra hinanden ellers kunne vi hjælpe hinanden.
    Jeg ønsker for dig du får et fantastisk 2011 og hvad Michael skriver lyder meget fornuftigt.
    Nytårsknus til dig.

    SvarSlet
  10. Også rigtig godt nytår til dig, Kari :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  11. Kære Blogven.
    Året 2010 blev ikke helt som vi havde ønsket os det. Må 2011 blive et lykkebringende år for dig og dine.
    Godt Nytår.
    Knus fra Laura :-)

    SvarSlet
  12. Kære Septemberliv,

    sikke et 2011, vi to har haft. Øv-bøv, jeg fristes til at tænke, at det godt et helt nyt år står ved døren og banker på. Men hold da op, hvor var der også mange gode oplevelser, og jeg håber at dit næste år bliver fyldt med mange flere af dem.
    kh SS

    SvarSlet
  13. 2010 blev desværre heller ikke som håbet for mig og min familie. Jeg har pt. valgt at lade det ligge et par dage endnu i håbet om, at jeg kan nyde denne aften.

    Du har en særlig plads i mit hjerte, ligesom din mand og børn har det og din mor også havde det. Så selv om jeg ikke føler det som du naturligvis føler, så føler jeg med dig min kæreste veninde og søster.

    Jeg ønsker for dig, at 2011 bliver et år med gode oplevelser, tid til dig og ikke mindst et job som gør dig glad.

    Glæder mig over hver eneste gang vi skal ses.

    Knus og kram fra mig
    Din lillesøster

    SvarSlet
  14. Det er et dejlig indlæg du har skrevet,det er ikke altid det går, som man kunne ønske sig,så må man håbe at 2011 blive bedere.
    Jeg vil ønske dig og din familie et godt nytår.

    SvarSlet
  15. Rigtig godt nytår til dig og din familie, Kari! Mit år blev heller ikke, som jeg troet, men vi må prøve at passe godt på os selv. Klem ...

    SvarSlet
  16. Megan - Tusind tak :0)
    Det er den indgangsvinkel jeg har bestem mig til at følge. Positiv start på 2011.
    Glæder mig til at følge dig i dit nye liv!
    ___

    Oline - Tusind tak :0)
    Jeg håber også, jeg selv kan styre mit liv i den retning jeg vil i år.
    Og godt nytår til dig og dine!
    ___

    Kisser - Tusind tak og godt nytår til dig :0)
    ___

    Michael - Velkommen forbi :0)
    Jeg er ved at komme ud af et tilstand der har styre mig, men uden at jeg egentlig har vist det. De ting der er sket i 2010 har været øjenåbner og fået en boble til at briste. Nu skal jeg finde mig selv og så i gang med de vigtige processer som skal føre til den rigtige Kari.
    Jeg vil gerne ønske dig og din familie et rigtig godt og lykkebringende nytår.
    ___

    Anette - Tusind tak :0)
    Jeg vil gøre hvad jeg kan!
    Knus
    ___

    Rejen - Tusind tak :0)
    Vi kom fint ind i 2011 alle sammen og vi er hele ;0)
    Der kan næsten kun komme et godt år efter et mindre godt. Ting og begivenheder kommer på afstand og det er lettere at bearbejde og få noget ud af situationen.
    2011 kan kun blive godt :0)
    Knus!
    ___

    LaChris - Tusind tak :0)
    Det er nok mest chokket der har hængt på længe og farvet mine indlæg noget grå. Men nu har jeg nået lyset lige fremme og arbejder mig videre derfra.
    Glæder mig også til at følge dig i 2011 :0D
    ___

    Mette - Tusind tak :0)
    Jeg tror på 2011 og på at jeg kan/skal være mig for mig.
    Glæder mig til at følge dig i 2011 og ja vi "ses" ;0)
    ___

    Margith - Vi er mange der ikke helt fik det ud af 2010, som vi havde troet og håbet på.
    Men man kan ikke få to dårlige år i træk, så 2011 kan kun blive vores år.
    Ja desværre er afstanden for stor, men så må vi få det bedste ud af blog og mail.
    Stort nytårsknus til dig!
    ___

    Gittemay - Tusind tak og rigtig godt nytår til dig :0)
    ___

    Laura - Tusind tak!
    Jeg vil nu sige, lad os dele et fantastisk 2011. Bedre kan det vel ikke blive :0)
    Knus!
    ___

    Sushistegen - Du her ret, 2010 var ikke vores år. Nu har vi 364 dage tilbage til at få et fantastisk år ud af 2011. Jeg tror ikke på at der kan komme to dårlige i træk!
    Lad os få det bedste ud af 2011.
    Knus
    ___

    Fru E - Tak SøsterLil!
    Jeg skyndte mig at få det ud af systemet og starte på en nyt og frisk år.
    Jeg nægter at have endnu et "år 2010" foran mig. Der skal ske noget og savnet skal pakkes pænt ind og gemmes et smukt sted inden i mig, for savn forsvinder ikke.
    Lad os få det bedste ud af 2011 og hinanden. Så kan det kun gå godt!
    Knus og kram til dig!
    ___

    Kom så igang - Tusind tak for de fine ord.
    Jeg tror på 2011, for jeg har lært meget af 2010.
    Godt nytår til dig og din familie :0)
    ___

    Madame - Vi har ligget meget parallelt i det forgangne år og vist hvad hinanden har været igennen.
    Vi skal passe på os selv og det tror jeg vi kan!
    Rigtig godt nytår til dig og Monsieur. Klem...

    SvarSlet
  17. Kære Kari

    Jeg vil ønske dig et dejligt og lykkebringende 2011.

    Knus

    SvarSlet
  18. Esther - Tusind tak og i lige måde :0)
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺