20.12.10

2

Arbejdsdage og der er dømt juleferie!!

10 kommentarer:

  1. Hvor dejligt for dig, jeg har 3 dage og glæder mig...God mandag til dig..

    SvarSlet
  2. Jeg har også 3 dage.
    Heldige dig, kun 2 dage
    God mandag

    SvarSlet
  3. Godmorgen Kari!
    Dejligt for dig med snart juleferie. :-)

    SvarSlet
  4. God ferie..
    Det juletræ du har vinduet er bare så fint..

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Ja :0)
    ___

    Rejen - Egentlig ville jeg have haft fra i dag, men det er en dyr jul på feriedage :0)
    God aften til dig...
    ___

    Kisser - Jeg vil tænke på dig, når jeg vågner onsdag morgen ;0)
    God aften!
    ___

    Margith - God aften til dig!
    Uh, jeg glæder mig!!
    ___

    Mette Lykke - Tak!
    Træet købte jeg i Netto sidste år efter at jeg havde set det hos Margith. Det er siden billedet blevet taget, tilsat en lyskæde :0)

    SvarSlet
  6. Bli bla blu bla...jeg kan ikke høre noget ;o)

    Jeg under dig ferie, det bliver rigtig dejligt for dig. Knus min sødeste søster.

    SvarSlet
  7. Fru E - Jeg råber det gerne igen ;0)
    Tak, jeg glæder mig meget!!
    Knus og kram!!

    SvarSlet
  8. Det lyder skønt. Håber, du får en rigtig dejlig juleferie ;-)

    SvarSlet
  9. Bente - Den er lige begyndt og nu må tiden gerne stå stille, bare lidt...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺