6.11.10

Til middag hos...

I aften har vi været til middag hos Frøkenen.
Hun havde bestemt sig fo,r at vi skulle trakteres med forret, hovedret og dessert.

Vi startede med Rejecoctail pyntet med caviar.



Så lavede hun lammefrikadeller med rispilaw, raita og det hurtige madbrød fra Karolines.



Desserten spiste vi til Bingo Banko og det var trikolore og nougat is med vafler.
Det fik jeg ikke fotograferet, for jeg skulle både krydse tal og spise is.

Nu vil jeg se The Stepford Wifes på Kanal 4. Den har jeg altid ønsket mig at se, selvom jeg ikke har hørt de bedste anmeldelser af den.

7 kommentarer:

  1. Ih hvor dejligt at blive inviteret på middag hos Frøkenen, og det ser da lækkert ud....God søndag til dig...

    SvarSlet
  2. Rejen - ja det er rart en gang imellem at være den der bare hjælper til i køkkenet og en anden, der forsøger at få det til at køre.
    Når man kun er 13 år, er der meget man ikke kan og ved :0)
    God søndag til dig!

    SvarSlet
  3. Det er flot gået af en 13-årig - herligt at du har en, der har lyst til at tage over en gang imellem.
    Sådan en ønsker jeg mig også ;-)

    SvarSlet
  4. Hvor skønt at blive inviteret til middag hos Frøkenen. Det ser rigtig lækkert ud. Hvor er det skønt hun gider det :)

    SvarSlet
  5. Fru E - Skønt!!
    ___

    Lavendel - Ja, hun vil, det skal se flot ud. Hovedretten havde jeg dog selv smidt på, så derfor den lidt kedelige opstilling...
    God søndag til dig!
    ___

    Ellen - Ja, hun syntes vist også selv det er sjovt.
    Desværre vil de store helst kun lave 3-retters eller eksklusivt med, så det sker ikke så tit ;)
    ___

    Anette - Hun havde lavet frikadellerne i skolen og ville gerne lave dem for os, for de smagte så godt. Og da hun så lige var igang med at finde på, røg der så lige en forret og en hurtig dessert på ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺