29.11.10

Hjemmedag

Jeg har en hjemmedag i dag. En fridag, jeg har set frem til.
Jeg skal pakke kalendergaver ind til Yngste og dem jeg har fået købt til Frøkenen og Ældste.
Jeg skal have lavet en julekalender færdig til arbejdet. Fik lyst til at lave en lågekalender og har puslet med den hele november. Den er lavet med hvad jeg har og ikke kostet noget endnu. Jeg elsker at overraske mine kollegaer, selvom jeg jo ikke ved om de syntes om det...
Godt nok har en af vores Alfa-hunner bestemt at vi skal have en nisseven i år... Undskyld, men det siger mig altså bare ingenting..., men jeg er nok mere romantikkeren end spasmageren, når det gælder jul.
Nå men jeg har fået en jeg skal være ven for og må få det bedste ud af det...

Glad dreng afsted til børnehave

-30° skulle det føles, men jeg syntes ikke det føltes så koldt her hvor jeg bor.
Yngste er afleveret og jeg vil lige nyde lidt morgenmad, inden gave indpakningen.

6 kommentarer:

  1. Uha jeg skal også have lavet mine 4 pakkekaldere færdig, kan du have en rigtig dejlig fridag

    SvarSlet
  2. Det lyder som en velvalgt dag at holde fri! Håber du får gjort alt det, du har planer om, og hygget dig i processen!

    Glad snedag til dig! :)

    SvarSlet
  3. Haha, skønt billede af Yngstemanden på vej til børnehaven! Jeg er heldigvis færdig med at pakke kalendergaver ind - men nu er jeg sneet inde og kan ikke komme til at aflevere dem til Bella ...
    Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  4. Pernille - 4!! god fornøjelse. Jeg har heldigvis kun Yngstes som 24 stk. Frøkenen og Ældste er mede på henholdsvis 1/8 og 1/6 af Yngstes.
    Rigtig god da til dig!
    ___

    MEgan - Den ser ud til at være rigtig godt planlagt :0)
    Nyder roen efter indpakningen. Om lidt er det lågekalenderen der skal pusles om.
    God hvid dag til dig!
    ___

    Madame - Det er bare perfekt at komme ud af døren med alt det sne! Yngste elsker det :0)
    Jeg håber I får gravet jer så meget ud, at I kan få aflevert Bellas pakker. Jeg krydser fingre!
    Kramm og rigtig god dag til dig!

    SvarSlet
  5. yngste har da den helt rigtige påklædning på til en dag som i dag med det vejr. Håber du er blevet færdigt med overraskelserne. Det lyder hyggeligt. Jeg var engang nisse for en kollega - det var nu sjovt og faktisk også hyggeligt. det håber jeg også det bliver hos dig :) Knus

    SvarSlet
  6. Anette - I den alder er flyverdragte et hit. Den er praktisk, men jeg kan stadig ikke forestille mig selv med en på. Kunne ellers nok godt bruge den lige for tiden ;0)
    Fik pakket ind, men manglede lige pludselig en gave, så den må købes snarest!
    Og nissevennen, må jeg se at få styr på også...
    Knus!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺