30.10.10

Weekend og sidst i Oktober

Foto fra vores hyggesøndagstur for 14 dage siden - godt vejr :)

Lørdag morgen, sidste weekend i Oktober og weekenden hvor vi går tilbage til vintertid.
Ja det er lige hvad det er idag, lige nu.

Uge 43 er forsvundet som sand mellem fingrene. Dagene har taget hinanden og jeg er flydt med.

Vi har gjort klar til vores nye kollega, som starter på mandag. Det har indebåret at en ny rumdeler er kommet til og den er flot og dugfrisk. Desværre også fyldt med kemiske lugte, som man egentlig kun registrerer, lige når man møder ind, eller har været til frokost, men vi har alle lidt af hovedpine, os på kontoret.
Fortsætter det, så må vi have den rumdeler til udluftning!

Ugen har også budt på både regn, sol og frost. Frosten kom godt nok bag på mig, for der hvor der var meget glat, var asfalten sort, men glaaaat...
Kom helskindet på job og så var det bare den ene dag jo :0)

Ellers har det kun været den infame hovedpine og overdådig træthed, der har fyldt ugen.

På mandag starter en ny uge og en ny måned og så er der ikke så lang tid til min yndlings højtid og ja så er år 2010 gået.

Men indtil da, vil jeg begynde med at ønske jer en rigtig god lørdag :0)

10 kommentarer:

  1. Håber du får en god og afslappende weekend! :) Ja tiden flyver, hvis vi bare flyver med. Men man kan også vælge at putte sig i en lomme uden tid og bare være. Engang i mellem gør det temmelig godt! :)
    Happy halloween. Knus fra mig.

    SvarSlet
  2. God weekend, og ja, vi må prøve at hænge på...kærligst Lavendel

    SvarSlet
  3. I starten af året prøvde jeg at se om jeg på nogen måde kunne få dette år til at virke længere. Men nope, igen er et år fløjet afsted. Hvordan mon vi får tiden til, at gå bare lidt langsommere?

    Rigtig god lørdag søs, KNUS :-)

    SvarSlet
  4. Megan - Det er rigtigt - men indimellem er det lettere bare at flyve med.
    Men det med tid opfattes jo også forskelligt. Hos mig flyver den og hos Yngste er der ingen, tror jeg.
    Happy halloween, knus og god lørdag til dig!
    ___

    Lavendel - Tak og ja, holder i den mindste tråd der hænger efter... Knus!
    ___

    Fru E - Jeg tror vi må opsætte "kede sig" perioder. Mindes som barn, at tiden gik uhyggelig langsomt, når jeg kedede mig!
    Og en rigtig god lørdag til dig Søsterlil, KNUSS!

    SvarSlet
  5. Det var da trist at du har haft det så dårligt, håber det går bedre...Ja tiden går hurtigt, nogle gange heldigvis og andre gange alt for stærkt....God lørdag til dig...

    SvarSlet
  6. Ja tiden flyver godt nok.
    Fortsat god weekend, og god bedring med hovedet:-)

    SvarSlet
  7. Ha ha ... ja, du må da være i dit es med alle de juleting, der allerede er i butikkerne (ALT for tidligt, hvis du spørger mig!). Men ... stop lige en halv ... der er stadig 1/6 af 2010 tilbage, så det er lige tidligt nok at sende året på pension ;-).

    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
  8. Rejen - Det er gået over når jeg/vi (min kollega) er kommet hjem, men trætheden forsvinder ikke sådan bare. Men det er foruroligende at man bruger så stærke kemikalier, til noget der skal bruges hos mennesker og det er hvad enten det hjemme eller på jobbet.
    OG nu er der ikke så lang tid til mandag - nej hvor sådan en weekend flyver... ;)
    God søndag!
    ___

    Gitte - Ja nu er weekenden næsten ovre...
    Rigtig god søndag til dig!
    ___

    Bente - Jaaaa!! ;0D
    Jeg vil nu godt lige tilføje at jeg også syntes det er alt alt for tidligt med julekataloger og vinduespynt, selv i små doser! Jeg elsker jul året rundt, men synligt, skal det først være 1. december eller 1. søndag i advent.
    Når man skal noget mange weekender frem så er året meget hurtigt brugt :0)
    Rigtig god søndag!

    SvarSlet
  9. Ja, inden vi får set os om er det jul og nytår. Og så starter det hele forfra igen.

    SvarSlet
  10. Fossdal - Velkommen forbi :0)
    Det er ikke engang løgn og så er der lige pludselig 365 dage at arbejde med igen og så... så er det igen november og snart jul og nytår :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺