12.10.10

Sommerhus og fødselsdag

(Billedet lånt fra Dansommerannoncen)

Weekenden blev brugt i dette sommerhus, som tilhøre vores venner. Herren af sommerhuset havde fødselsdag og det blev holdt i høj sol, lune grader og med overnatning.

Om søndagen skulle fødselaren et smut i havecenter og Gemalen og Yngste (som var eneste barn vi havde med) tog med, så vi tøser kunne hyggesnakke lidt alene.



Gemalen var solgt, da han så denne lille fyr i havecenteret og han skal nu bo i vores have til næste sommer. Denne vinter får han indendørs, til vi finder det rette sted at sætte ham :0)

3 kommentarer:

  1. Hihi, den er da også sjov, en lidt anderledes "havenisse".....ser ud til at I har haft en hyggelig weekend....

    SvarSlet
  2. Hvor er den skøn den lille have trold :P Og sikke da lækkert det sommerhus ser ud udefra ;) God aften til dig.

    SvarSlet
  3. Rejen - Jeg grinede også, da jeg fik den at se, men den er usædvanelig og sjov og det er lige mig :0)
    Og det var rigtig hyggeligt!
    ___
    Anette - Ja, han er en fræk lille en ;)
    Det er et dejligt sommerhus, som vi var i for første gang denne weekend, men ikke sidste!
    God aften til dig!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺