21.10.10

Juhuu fridag i morgen

Så er der dømt fridag i morgen!
Det er også tiltrængt, for efter en meget snottet nat, meget tidlig morgen og 6 timer med Yngste på job, skal der lukkes for alt det seriøse og kun det sjove og ikke noget der kræver øverste etage i brug.

I morgen skal vi på tur til Helsingør og så på færgen mod Sverige. Hvad vi så gør derefter, ved vi ikke, men der skal hygges med Yngste og måske Frøkenen, hvis hun vil.

Men nu vil jeg finde noget C-vitamin og hygge lidt inden sengen skal indtages igen (sov lige 1½ time efter arbejde).

8 kommentarer:

  1. Rigtig god fridag lyder hyggeligt, håber det går bedre med snotten.....;-0

    SvarSlet
  2. Rejen - Tak, Nu skal vi bare lige afsted (når resten af familien er stået op) og snotten er der endnu, men ikke helt så voldsom :0)

    SvarSlet
  3. Hej Kari!
    Jeg ønsker dig en rigtig god fridag og tur til det svenske.

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur til Sverige, Kari - det lyder vel nok hyggeligt! Vi er åbenbart rigtig mange, der er forkølede lige i øjeblikket, her hos os er vi begge to. Klem :-)

    SvarSlet
  5. Margith - Tak skal du have! Håber ikke færgen vipper for meget, for her blæser det en pelikan!
    ___

    Madame - Tak skal du have :0)
    Yngste har snottet et par dage, jeg hoppede på i går og Gemalen klager over stoppet næse i dag.
    Men god bedring til jer begge to!
    klem!

    SvarSlet
  6. C-vitamin bruger jeg også altid herhjemme, når nogle af os begynder at snotte lidt eller få ondt i halsen eller lign. Stærke c-vitaminer til mor og c-vitaminer i bruseform til børnene. Synes tit de hjælper:-)
    God bedring og rigtig dejlig solskinsdag.

    SvarSlet
  7. Håber, du har fået det bedre - og at I nyder turen til Helsingør!
    God weekend ;-)

    SvarSlet
  8. Gitte - Jeg tror bare, jeg skal spise rigtig mange inden der sker en ændring her...
    Tak, smuk men meget kold solskinsdag!
    ___

    Bente - Der er snot alle vegne, så ikke den store ændring, men vi er blevet dejlig luftet i både Helsingør og Helsingborg :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺