11.9.10

Morgenmad

Min yngste elsker søde sager (som de fleste børn gør..), men alligevel er han lige så hook på det sunde. Beder gerne om både gulerødder og specielt peberfrugt, når han er sulten.

Aner ikke hvorfor billeder vender sig ved uoloadingen...


F.eks bestod hans morgenmad her til morgen af denne tallerkenfuld blandet. Han fik jordnødder (som han fik lov at købe i går), noget mindre sund morgenmadsknas i den hvide skål, en skive honningmelon og en gulerod. Det eneste jeg valgte for ham var melonen, fordi han ikke viste vi havde det.

Måske burde man spise lidt mere som ham ;)

6 kommentarer:

  1. Det ser så lækkert ud. Det er dejligt, at han kan lide de sunde sager også. Og ofte er de sunde sager jo mere lækre i smagen end slik mm.

    Min yndlingssandwich for tiden består af groft brød smurt med grøn pesto og fyld af ½ tomat og ½ avokado. Den er så ret hurtigt også blevet Bellas yndlings...

    God lørdag til dig :)

    SvarSlet
  2. Mette b - Den sandwich lyder lækker. Den må jeg prøve i morgen. Vi skal til fødselsdag i eftermiddag, så maven skal nok ikke være for fuld (hun laver nemlig dejlig mad, fødselsdagsbarnet mor!).
    God lørdag til dig!

    SvarSlet
  3. Wow - det ser helt vildt lækkert ud. Jeg kan straks mærke at mundvandet begynder at løbe. Jajaja - det er jo sådan man burde spise. Det ligner bestemt ikke min morgenmad, men derimod det jeg plejer at hygge mig med, når jeg ser fjernsyn! Mums!!!!

    SvarSlet
  4. Han nød det også + det meste af honningmelonen, så han var både mæt og glad.
    Han er nu også mest til boller med marmelade eller havregrød eller havregryn. Men lidt fornyelse gør jo ingen ting :0)
    Jeg tror også, det vil være en dejlig TV-snack.

    SvarSlet
  5. PS: du skal selvfølgelig bare sige til, hvis den unge mand har brug for noget propaganda fra vegetarforeningen. Han har i hvert fald visse tendenser, hehe..... :D

    SvarSlet
  6. Det skal jeg nok, Jens ;0)
    Må så lige fortælle, at han med meget stor glæde, sætter tænderne i en god rød bøf, på samme størrelse som dem vi andre spiser, og spiser den hele! hihi

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺