10.9.10

Lære nyt hele tiden :0)

Der er jo kommet nogle nye "faner" på betjeningspanet på blogger. En 'kommentar' og så en 'Status'. Sidste har jeg aldrig rigtig tænkt over.


Men for et øjeblik siden, fik jeg trykket på den og wupti fik jeg et skærmbilled med info, om hvor mange sidevisninger der har være på 'i dag' og 'i går' og den 'seneste måned', hvilket indlæg der har tiltrukket flest osv. osv.
På Wordpress findes det jo pg nu også hos os ;)
Sjov visning og nu behøver jeg slet ikke geninstallere min counter. Den er jo indbygget nu :0)

Og så har den (status) sikkert altid været der... Jeg er jo ikke så hurtig ;)

9 kommentarer:

  1. TAK
    Så er vi to :)
    Vidste det heller ikke!
    God weekend til dig
    Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Det havde jeg ikke set - men det skal tjekkes. Tak for tippet.

    SvarSlet
  3. Æblekinder & ***Mutter*** - Åhhh! Det var dejligt at høre!
    Følte mig helt dum, da jeg kan se at en af graferne siger fra juni 2010 og nu er det...September.
    God fornøjelse og weekend til jer :0)

    SvarSlet
  4. hov den havde jeg heller ikke set, den må tjekkes ud :) tak for tippet :)
    KH Micha

    SvarSlet
  5. Micha - Det var så lidt :0)
    Jeg er bare glad over at jeg ikke er den eneste ;)
    Kh Kari

    SvarSlet
  6. LOL - jeg har en blogger blog og jeg aner ikke hvad du snakker om!

    SvarSlet
  7. Tina - Når du ser på Betjeningspanelet (der hvor har din læseliste [dem du er fast læser på], kan rette i din profil osv.) er der rækken med 'Nyt indlæg', 'Rediger indlæg', 'Kommentar', 'Indstillinger', 'Design', 'Tjen penge' og sidste 'Status'. Det er den sidste, jeg skrev om og som er lidt sjov læsning :0)

    SvarSlet
  8. Er det monstro ogsaa der et sted du har fundet ud af at lave de forskellige faneblade her paa siden. Det troede jeg kun man kunne i Wordpress!

    SvarSlet
  9. Tina - Fanerne er en ny ting her på Blogger. Dem laver du det samme sted, som du skriver et nyt indlæg.
    Tryk på nyt indlæg. Over boksen hvor du skriver indlægstitlen, er der tre faner: 'Nyt indlæg', 'Rediger indlæg' og 'Rediger side'. Tryk på 'Rediger side' og du kommer til en side, hvor du kan oprette fanerne.
    Under 'Design' kan du selv bestemme, hvilken rækkefølge du vil have fanerne i. Det er den boks der hedder 'Sider'.
    Der er kommet en del nyt og jeg vist lige begyndt at opdage dem.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺