8.9.10

43

Jeg har bestemt aftensmaden i dag, for jeg har nemlig fødselsdag i dag. Nr. 43 i rækken.

Jeg havde sådan en lyst til pasta, tigerrejer og tomatsovs og med en let blandet salat til og det fik vi. Altså lige med undtagelse af salaten. Glemte i farten at lave den...


Yngste er ikke til rejer, så han fik fiskepinde og det skulle jeg også fotografere, mente han ;)



Senere står den på Ris á la mande. Det er noget vi alle er til.

Denne nr. 43 er jo lidt anderledes, for denne er den første, hvor jeg ikke får et tillykke af  min mor og sådan bliver det fremover.

Så tillykke med lille mig med knus og kram ;)

15 kommentarer:

  1. IH, jeg kan se at jeg er den første i blogland til at ønske dig
    HJERTELIG TIL LYKKE
    med fødselsdagen.
    Knus

    SvarSlet
  2. Kisser - Tak! Og ja du har været hurtig ;0)
    Knus og god aften!

    SvarSlet
  3. Hej og Hjertelig tillykke med føs'dagen, håber du får en god aften.....knus

    SvarSlet
  4. Kære Kari

    Hjertelig tillykke med fødselsdagen !
    Håber du har haft en rigtig dejlig dag, og er blevet forkælet!
    Mange kærlige hilsner
    Heidi

    SvarSlet
  5. Rejen - Tusind tak og jo efter en lille skål ris á la mande er aftenen også blevet dejlig ;)
    ___

    Æblekinder - Tusind tak!
    Dejlig dag, men forkælelse har der desværre ikke været, men jeg forkælede mig med lidt dessert og nu er jeg glad :0)
    Rigtig god aften og se at få hvilet, så den grimme hovedpine forsvinder.
    Knus!

    SvarSlet
  6. Mange gange tillykke med fødselsdagen Septemberliv.

    Jeg håber, at du havde en skøn dag !!

    SvarSlet
  7. Ej, det havde jeg overset!! Så et forsinket tillykke fra mig :-)

    SvarSlet
  8. STORT TIL LYKKE med fødselsdagen i går. Jeg håber at du havde en rigtig dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Jens - Tusind tak skal du have!
    Når man selv må betemme det meste, så ender dagen jo godt :0)

    SvarSlet
  10. Losarinas mor - Tusind tak!
    Jeg meldte jo også sent ud ;0)

    SvarSlet
  11. Hovsa! Jeg er vist ikke så god til at følge med, så du må nøjes med et forsinket tillykke. Håber, du nød fødselsdagen ;-)

    SvarSlet
  12. Bente - Det er helt OK.
    Tusind tak for hilsnen :0)

    SvarSlet
  13. Noget forsinket men absolut stort tilykke med fødselsdagen for nogle dage siden. Hvor ser de rejer bare lækre ud ;)

    SvarSlet
  14. Anette - Tak!
    De var også gode. Dog have jeg ikke krydret dem helt som jeg gerne ville. Men jeg elsker Tigerrejer :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺