3.8.10

Italien - Inkvarteringen

I år tog vi for første gang udenlands på sommerferie og det blev Italien der vandt.
Gemalen ville til Italien, Ældste til stranden og jeg til Toscana.

Vi lejede en hyttelejlighed i La Cecinella, et feriecenter som ligger ved havet i Cecina Mare.

Vores terrasse

Vi har ikke noget at sammenligne med, men jeg vil betegne det som et middel resort. Ikke luksuriøst, men der var hvad vi havde brug for. Legepladsen blev brugt af Yngste, pool blev brugt af Frøkenen og Yngste, show om aftenen blev besøgt af os alle (specielt børneshowet, som var vel besøgt.)

Og lige uden for hovedindgangen blev man henledt til en tur på savannen.


Og stranden med det mørkegrå sand, grønne vand og blå himmel, var en dejlig afveksling til de danske strande.

6 kommentarer:

  1. Hvor ser dine feriebilleder skønne ud :)

    SvarSlet
  2. Tak Mette :0)
    Toscana er et dejligt område og det er selvom det er første gang jeg var der og ikke så så meget.

    SvarSlet
  3. I valgte da vist helt rigtigt, da I valgte destination! Godt I nød ferien ;-)

    SvarSlet
  4. Bente - Ja, med så mange ønsker opfyldt kunne det kun være rigtigt :0)

    SvarSlet
  5. Hvor ser der skønt ud i Toscana. Det ser ud til at være en god strand?

    SvarSlet
  6. Anette - Det er rigtig dejligt i Toscana!
    Stranden var lidt stenet, men det var flotte sten og vi fik slæbt nogen med hjem (til stor irritation for Gemalen ;0)), men ja det var en rigtig god strand :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺