1.7.10

Torsdag...

...ALLEREDE!
Ja allerede...



Tiden iler for øjeblikket og jeg når bare ingenting! Er bagud med alt.
Men det jeg er bagud med, løber ingen vegne, sjovt nok.
Det er varmen der driller mig, men det er jo en gammel nyhed.
Ja, det er så hvad der sker lige her på Septemberliv for øjeblikket (altså ingenting).

Så et lille guldkorn til samlingen (den konfirmationssang bliver laaaang!).

Gemalen og Frøkenen henter Yngste i børnehaven.

Gemalen:" Må jeg se dit øje!"

Yngste vender sig så han kan se.

Gemalen: "Hvor er det blevet flot!"

Frøkenen: "Nu kan jeg kende dig igen" :)

Yngste : "Hvem er jeg så?"

God aften i det ganske land :0)

6 kommentarer:

  1. Ha ha- ja den sang bliver med mange vers :-)

    SvarSlet
  2. Mon jeg kan kende ham??

    Hva.....hvad skal I have til aftensmad på søndag? Knus ;o)

    SvarSlet
  3. Fru E - Jah se det er jo et godt spørgsmål....
    Altså til begge dine spørgsmål ;)

    Søndagsmiddagen er ikke på plads endnu, men har I noget forslag?? ;0)

    Knus :0)

    SvarSlet
  4. Losarinas mor - Hvis jeg begnder at skrive nu, så kan det være jeg når det inden han skal konfirmeres ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺