16.7.10

Ferie Asti og hindbæris



Så blev det ferie og hold da op hvor har jeg længtes!

Ferier her startes med et glas Asti, men i dag var jeg bare for træt til at drikke det, da jeg kom hjem.
Så da vi havde spist aftensmad; hjemmelavet pizza på terrassen, lavede jeg en portion hindbæris og smed det i ismaskinen.

Kl. 20.30 satte vi os og skålede god ferie i Asti og nød hindbærisen. Mums hvor det smagte godt!

Nu skal husbonden bare lige have overstået en lørdagsvagt hos Post Danmark og så har vi alle sammen ferie :0)

21 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie - håber i får nogle skønne uger ;) Og hold op hvor ser det is lækkert ud!! Knus

    SvarSlet
  2. Jeg vil også ønske rigtig god ferie...asti og lækker is, ikke det værste :-)

    SvarSlet
  3. Rigtig god ferie, Septemberliv. Asti har jeg aldrig hørt om, men hindbærisen ser god ud, måske skulle jeg selv prøve min ismaskine, har faktisk aldrig brugt den...
    Håber I får jer en dejlig ferie, hvad enten I skal rejse eller blive hjemme i tropedanmark ;-)

    SvarSlet
  4. Ah skøn måde, at starte ferien på. Rigtig god ferie til dig og dine.

    SvarSlet
  5. Anette - Tak og jeg tror de bliver dejlige!
    Det var også en rigtig lækker is jeg fik laver der :0)Knus
    ___

    Anne - Tak og nej dejlig måde at starte på!
    ___

    Laura - Tak!
    Asti er en mousserende vin i den "søde" ende. Jeg er mere til det end til champagne og så er den ikke så dyr og kan købes næste alle steder.
    Det er også kun 2. gang jeg bruger min, men skulle måske gøre det lidt oftere her om sommeren...
    ___

    Oline - Tusind tak og ja nu kan ferie bare komme an :0)

    SvarSlet
  6. Velkommen til ferieland :-).
    Håber du får en forrygende ferie!

    SvarSlet
  7. Det er vel nok dejligt for jer, Kari - og I har fejret det på bedste måde :-)
    Klem og ha' en skøn weekend og også ferie!

    SvarSlet
  8. Det ser super skønt ud. Kan I nu have en herlig ferie! :-)

    SvarSlet
  9. Det er da den lækreste måde at begynde en ferie på :-)

    SvarSlet
  10. Bente - Tusind tak. Det er jo et meget benyttet land, det ferieland, så det må blive godt ;0)
    ___

    Madame - Åh ja dejligt med 3 ugers pause fra hverdagen. Det syntes jeg skal fejres og vi nød Asti'en og isen og så fik vi lige lidt cirkus af Ældste og Yngste på trampolinen.
    Kram og dejlig weekend til dig!
    ___

    Megan - Det var rigtig dejligt og tak vi vil gøre alt for at få en godt ferie!

    SvarSlet
  11. Losarinas mor - Ja der skal lægges op til 3 dejlige uger og det har vi gjort :0)

    SvarSlet
  12. Tina - Taaaaak :0)
    ___

    Klidmoster - Tak Malou :0)

    SvarSlet
  13. Hej Kari!
    Lækker is og dejlig Asti, vi fik faktisk også Asti og jeg var nærmest også for træt til at nyde feriestart.
    Ønsker dig dig dine en god ferie.
    Knus

    SvarSlet
  14. Hej Margith - Det er lidt ærgerligt at første aften bliver så flad, men nu er der 3 uger at gøre godt med :0)
    Tak og rigtig god ferie til dig og dine!
    Knus

    SvarSlet
  15. Hav nu en rigtig dejlig ferie :o)

    SvarSlet
  16. Jeg vil ønske jer en rigtig god ferie

    SvarSlet
  17. Esther - Tusind tak :0)
    ___

    Kom så igang - Tak skal du ha' :0)

    SvarSlet
  18. Uhm, det lyder ret lækkert.
    Hav en herlig ferie.

    SvarSlet
  19. Kisser - Tak :0)
    Det var rigtig mums!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺