5.7.10

Det trækker op til regn...

9 kommentarer:

  1. Her har vi fået en skylle i eftermiddag..

    SvarSlet
  2. Hej Kari!
    Ingen regn hos os, men lidt skyer af og til.
    Sov godt :-)

    SvarSlet
  3. Mette Lykke - her kom det også. Det regnede af i løbet af natten :0)
    ___

    Margith - Her gav det lidt/noget i nat. Så nu håber jeg luften er lidt friskere i dag.
    Tak og god tirsdag til dig :0)

    SvarSlet
  4. Ja men det glemte da helt at regne alligevel og blomsterne tørster....

    SvarSlet
  5. Ingen regn her - men masser af blæst. Godt at håret sidder fast i den ene ende :-)

    KH Gittemay

    SvarSlet
  6. Laura - Hmmm... Vi er lidt i tvivl her. Jeg mener, jeg så en lille vandpyt, men Gemalen mener ikke han så noget... ;)
    ___

    Gittemay - Om billedets skyer gav noget er uvis (vi er lidt uenige her hjemme), men på vej hjem fra jobbet fik jeg hele 9 dråber... Det var så også det!
    KH Kari

    SvarSlet
  7. Tja, men der kom aldrig noget særligt i går, i hvert fald ikke her. Græsplænen kunne ellers godt trænge til en skylle ;-)

    SvarSlet
  8. I går var det lidt koldt oppe ved sommerhuset, men ikke mere end børnebørnene skulle en tur i fjorden, i dag er vi Viborg og der skinner solen.

    SvarSlet
  9. Bente - Næh her er også tørt. Det er nu ikke bare græsplænen der trænger, men også os. En byge ville sikkert rense luften.
    ____

    Kom så igang - Igår var også kølig her (igår morges var kold.Jeg havde for lidt tøj på da jeg tog på job). Her til morgen var det ejligt, men kors hvor har det været varmt i eftermiddag!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺