4.6.10

Pletter

Har Yngste over hele kroppen i dag, så jeg er hjemme og om et par timer smutter vi til lægen.
Han har kløet sig hele natten i søvne og det er synd!

Dagen i går blev ikke helt som beregnet.
Ældste skulle have passet Yngste, men det ville Yngste ikke, så da jeg var på vej ud af døren, kom gråden og endte med at Yngste kastede op af ophidselse...

Ringede til Gemalen for at fortælle, at jeg blev nød til at blive hjemme. Men det ville han ikke høre om, så han skulle lige aflevere et par pakker og så kom han hjem.

Yngste blev lagt i seng og jeg lagde mig ved siden af og 10 min efter sov han og jeg kunne smuttede på job til lidt arbejde og et afelingsarrangement :0)

3 kommentarer:

  1. God bedring med Yngste. Godt du kunne være med til arrangementet på dit job alligevel. God weekend. Knus

    SvarSlet
  2. God bedring med ham. Dejligt at faderen kom hjem så du kunne komme afsted.

    Knus og hils de 4 andre.

    SvarSlet
  3. Anette - Tak :0)
    Ja, jeg er glad for at jeg kom afsted, det var en skøn oplevelse!
    Knus og god weekend :)
    ___

    Fru E - Tak! Han er frisk igen, dog stadig med røde pletter.
    Ja, Gemalen kan godt være fleksibel ;0)

    Knus til jer alle 4 + Niecerne

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺