13.5.10

Søvn

Søvn er en underlig størrelse.
Nogen kan sove "altid", andre ej så længe.

Jeg kan sjældent sove mere end 7 timer (altså når jeg ikke skal vågne pr. vækkeur) og idag var nu ingen undtagelse.

Jeg smuttede under dynen i aftes/nat, efter jeg havde ser Hercule Poirot, altså ca kl. 01.00 og sov til kl. 7.30. Jeg så på uret, lagde mig ned igen og tog en helt time mere!
Men kl. 8.38 var det også slut. Jeg havde sovet hele 7½ time.

Nå, men dagen i dag skal bruges til ikke rydde lejlighed, for det sluttede i mandags, men rydde bryggers og sortere kasser.
I eftermiddag har jeg lovet Yngste rosinboller og det skal han få. Der skal hygges, for vejret her i det nordlige Sjælland, er ikke af det bedste (synd for alle konfirmandterne).

6 kommentarer:

  1. Ja, det er bestemt en dag, der indbyder til hygge - indendørs ;-).

    Ha' en god Kristi himmelfartsdag, og god bagelyst!

    SvarSlet
  2. Vi har også regn, måtte tænde varmeovnen i drivhuset da der kun var 7 grader.
    Lidt positivt er det du har indendørs sysler og ikke skal ærgre dig over solen skinner :-)
    Rosinboller er ikke dårligt, hyg jer.

    SvarSlet
  3. Hvor er det lang tid siden jeg har bagt rosinboller..... det burde jeg vist snart gøre igen! God dag til jer alle. :D

    SvarSlet
  4. Bente - Jo tak, den er ikke til megen udendørs aktivitet!

    Tak og i lige måde :0)
    ___

    Margith - Det er ikke fordi der er kommet så meget regn her, men det er hunde koldt!
    7 grader, er altså ikke heller ikke ret meget midt i maj.
    Tak og i lige måde :0)
    ___

    Jens - Så er det da vist på tide at du kommer igang med at bage. Der er da ikke noget bedre end en lun rosinbolle!!
    God resten-af-dagen til dig :D

    SvarSlet
  5. Håber i har nydt fridagen og hygget jer indendøre. Det lyder lækkert med rosinboller ;)

    SvarSlet
  6. Anette - Jo tak. Helt indendørs var det ikke. Vi mosede ind og ud af bryggersdøren ;)
    Rosinboller er altid skøøønt!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺