14.5.10

Fredag i gråt

Mosaik, som Frøkenen lavede sammen med en veninde
i en projektuge de havde på skolen.

Fredag igen og stadig gråt og koldt. I dag er 4/5 af familien hjemme. Kun Gemalen har måtte tidlig op og afsted.
Børnehaven og skolerne har lukket og det har min arbejdsplads også.

Om en times tid skal jeg til frisøren. Det bliver dejligt, for jeg trænger. Så skal jeg lige huske og bestille tid til Yngste, som er meget fornærmet over, ikke at skulle klippes også!

I eftermiddag, når Gemalen er hjemme igen, kører vi i IKEA. Der mangler 6 hylder i vores reol i bryggerset, for at vi kan få styr på rodet, så nu skal de købes.
IKEA på en dag hvor mange har fri!! Jo, men ser I, vi skal kun ind og over til lageret, for alt findes i stueetagen. Altså ingen tur igennem slaraffenland ;o)
Spændt på om jeg kan holde nallerne fra de dejlige småting der er gemt hist og her i IKEA, selv omkring lagerområdet...

5 kommentarer:

  1. Mon det kun bliver til 6 reoler?
    I hvert fald god tur til IKEA, det er nemlig slaraffenland.

    SvarSlet
  2. Griner :-). Tror du selv på, at det bliver ved de 6 hylder? Altså vi snakker jo IKEA....:-)
    God tur.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Flot mosaik. Håber I har haft en dejlig tur til Ikea uden for mange impulskøb :-)

    Knus fra søster

    SvarSlet
  4. Jeg håber, I har haft en spændende dag i Ikea - jeg elsker at blive sluppet løs i den butik ;o) Men jeg gætter på, at I ikke var de eneste i dag ... ;)

    Klem og god weekend, Kari!

    SvarSlet
  5. Det blev en billig omgang i IKEA.
    Det var ikke til at få en parkeringsplads ;)
    Vi endte i Lyngby Storcenter istedet.

    Kisser - Det var nu kun 6 hylder og nej der ville sikkert ryge mere med. Gemalen ville nemlig gerne en tur gennem HELE IKEA.
    ___

    Gittemay - Ja vi var stanhaftige... ;0D
    Vi nåede slet ikke der ind, så det kostede gratis.
    God nat og KH
    ___

    Fru E - Tak, det syntes vi også. Frøkenen har selv taget billedet.
    Ingen IKEA, ingen impulskøb ;0)
    Knus
    ___

    Madame - Det blev til et par hyggelige timer i Lyngby istedet for.
    Så må IKEA have besøg af os en anden gang. Og nej. Hele Gentofte og opland var vist havnet der.

    KLe og god weekend til dig Madame!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺