4.4.10

Pause

Frokostpause...

Jeg sidder her mutter alene i min mors lejlighed og holder en lille pause.
Tog lige en tur i regnen til en bager i håb om en sandwich, men endte med en foccacia med pepperoni og en grovbolle, men bedre end ingenting. Der ligger ellers et pizzaria lige om hjørnet, men jeg gider ikke lige pizza i dag.

Det er ellers lidt spoky at være her alene. Som parcelhusfrue, er jeg jo ikke vant til at høre nogen gå på mit loft eller skridt på gangen, men så længe jeg ikke skal sove her, så går det nok.

Jeg sidder også og laver TO DO liste over, hvad der skal gøres og hvad der er gjort, så vi har styr på det hele.

Men nu tilbage til op/udrydningen. Er ikke stødt på noget specielt i dag - endnu...

4 kommentarer:

  1. Ja, det er rigtigt, man vænner sig lynhurtigt til, at der ikke er lyde (af fremmede mennesker) i ens hus. Men ... du skal jo arbejde, så du har da slet ikke tid til at koncentrere dig om overboens skridt eller naboens hosten :o).

    Fortsat god påske!

    SvarSlet
  2. Bente - Årh jo, det er en gammel bygning fra slutningen af 1800 tallet, så der er meget lydhør ;)
    Men jeg fik lavet en del uden at stoppe op ved hver lyd.

    Tak og god påske til dig!

    SvarSlet
  3. Pyha, Kari, det minder fuldstændig om det, jeg også er i gang med. Sådan en to-do-liste kan være ret lang :-)
    Klem og rigtig god 2. påskedag!

    SvarSlet
  4. Madame - Det kan give sved på panden. Og man keder sig ikke!
    Næsten hver gan jeg er i lejligheden og møder en anden beboer, så får jeg lige en praktisk oplysning, som så skal med i alle overvejelser. F.eks er komfur, opvaskemaskine, køleskab og indbygget skab mit og det skal jeg så have solgt...

    Rigtig god dag til dig og klem!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺