3.4.10

3 rette på en lørdag

Da vi jo ikke holder påskefrokost med den store familie, skulle der da alligevel være lidt til ganen.

Så jeg bestemte, at vi skulle have forret, hovedret og dessert i aften.
Så der blev kreeret en ganske almindelig rejecoctail med dressing og flutês til forret.
Hovedretten var mørbrad i fad med asparges og champignon, dertil ris (opskrift fra min kjære moder) og til dessert stod den på Hjemis nye isdessert Brownie, som består af en browniekagebund med vanilieis og toppet med skovbærsauce. Den er enkelt og smager godt. den var på introduktionstilbud, sidst jeg købte derude.

Det var sjovt og hyggeligt og Frøkenens veninde fik lov at spise med.

Billeder blev det ikke til, der var ikke lige tid... ;0)

2 kommentarer:

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺