17.3.10

Side 1 side 2 side 3 ...

Hvad mange ikke rigtig har kunne se på denne blog er, at jeg elsker at læse bøger. Det er bare ikke blevet til så mange de sidste 3½ år. Yngste har taget næsten alt min fritid, sammen med spejder og job.

Men nu er spejder jo fortid og Yngste er blevet 3½ år og det har levnet mig lidt ekstra tid - en gang imellem.
Så for et par måneder siden startede jeg på en bog og er nu kommet til side... 82. Flot ikk'?
Det er ikke fordi den er kedelig, men jeg er bare for træt, når jeg lægger mig i sengen.

Bogen er vist ikke en af de kendte og roste (har aldrig hørt om den), men måske om et par år, når jeg er færdig, kan jeg give karaktere ;0)


Nåh ja titlen! Bogen hedder Dødens kabinet og er skrevet af Douglas Preston & Lincoln Child.

7 kommentarer:

  1. Når jeg ser billedet og læser titlen, så er jeg sikker på, at jeg har læst den bog ... jeg kan bare ikke få sporet min hjerne ind på handlingen. Så nu har jeg besluttet, at jeg vil igang med den og andre af samme forfatter igen - jeg er løbet tør for bib. bøger lige for tiden. Tusind tak den gode ide. :) God fornøjelse med sidste del af bogen.

    SvarSlet
  2. Bøger er jo en herlig ting. Men indimellem bliver det ikke til så meget, som man ønsker. Jeg har taget mig en vane med at læse 1 time (cirka) hver morgen. Det er sådan en herlig måde at starte dagen på - og jeg er frisk i hovedet (modsat om aftene :-))). Men jeg har selvfølgelig også lidt større børn, end du har.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  3. Helle K - Det vil jeg læse som at det er en ok bog, når du vil læse den igen OG de andre bøger af forfatterne. Der vil gå meget lang inden jeg kan begynde at læse alle mine bøger igen ;)
    ___

    Gittemay - Jeg ville også gerne kunne tage tiden ud af kalenderen, men hvis jeg skal læse, skal Yngste enten ikke være hjemme eller også skal han sove. Han elsker nemlig at få læst højt og det gør vi jo gerne for ham.
    Så det må blive om aftenen, hvis øjenlågene ikke smækker i...

    SvarSlet
  4. Jeg får godt nok læst lidt mere end 82 på et par måneder, men den jeg har gang i nu trækker lidt i den retning. 43 sider på 2 uger nu...gaaaab.
    Knus

    SvarSlet
  5. Fru E - Den er måske ikke så spændende eller er du ved at være fyldt bogligt op?
    Nu kommer påsken og så håber jeg...

    Knus

    SvarSlet
  6. Haha, det er da dejligt, at du er kommet i gang med at læse igen, Kari :-) Jeg elsker at læse, men i perioder bliver det til mere and i andre.
    Varme klem til dig!

    SvarSlet
  7. Madame - Ja det er jo let at slå op i en bog, men også få bladret videre, kan forekomme meget besværligt.
    For år tilbage læste jeg en bog om ugen og jeg nød det!
    Men nu kan det være, at jeg får taget mig sammen :0)
    Klem til dig!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺