26.3.10

Kærkommen ferie

Så kom den, ferien altså og den er ventet.

I går fangede jeg både den dejlige forårssol, men også den lumsk kølige vind.
Så jeg har reddet mig årets første forårsforkølelse.
Har sovet elendigt i nat, kæmpet med en hel rulle toiletpapir på jobbet, så nu er trynen RØD og øm.
Bihulerne er ømme og gummerne i overmunden er øm, MEN JEG HAR FERIE!!
1½ uge hvor jeg ikke skal vågne ved ur, ikke skal ud af døren.
Det bliver skønt skønt skønt, selvom vejret lige nu lover regn og regn og regn...

Rigtig god aften og weekend til dem, der kun har det, inden næste torsdag og påskeferie til dem, der har det.

Om lidt bliver jeg nok nød til at sove igen. Jeg skal jo være rask, jeg har jo ferie...

12 kommentarer:

  1. Hej Kari!
    God bedring og ferie.

    SvarSlet
  2. Rigtig god ferie :-)Og ja du må se at blive rask!

    SvarSlet
  3. Kære Kari
    God bedring!
    Og rigtig god ferie!
    Knus

    SvarSlet
  4. Margith - Tak. Jeg håber at være klar igen søndag. Ro og stille sysler er lige hvad der skal til :0)
    ___

    Anette - Tak. Det er også min egen strategi og helst allerede igår...

    SvarSlet
  5. Æblekinder - Tak. Det er det der med sol og varme og for lidt tøj. Helt 100 min egen skyld!
    Knus!

    SvarSlet
  6. God bedring.
    Nyd ferien, selvom...
    Knus

    SvarSlet
  7. Det var da surt også lige at få en forkølelse til ferien! Rigtig god bedring. Og ... nyd nu den ferie, ikk' ;-).

    SvarSlet
  8. Hej Kari

    God bedring til dig og rigtig god ferie. Sådan en påskeferie er ren balsam for sjælen :)

    SvarSlet
  9. Kisser - Tak :0)
    Jeg skal nok nyde alt hvad jeg kan!
    ___

    Bente - Tak. Ja, men det plejer jo at være sådan...
    Jeg nyder at tænke på at jeg ikke skal på job mandag!
    ___

    Esther - Tak.
    Ja ferie er balsam for sjælen!

    SvarSlet
  10. Jeps - det er helt uhørt at være syg i sin ferie :-)))).
    God bedring - og rigtig god ferie.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  11. God ferie- du fortjener det..
    Ja se at komme af med den forkølelse.
    Knus fra Ærø.

    SvarSlet
  12. Gittemay - Ja, jeg kan kun give dig ret ;0)
    Men uanset tilstand, vil jeg nu nyde den alligevel!
    Knus
    ___

    Mette Lykke - Tak skal du have!
    Jeg forsøger at fordrive den. Håber det lykkes!

    Knus til dig.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺