23.3.10

It was one of those nights...

Da jeg gik i seng i aftes omkring 22.45, begyndte Yngste at rumstere rund og kunne ingen ro finde.

Meldingen var ondt i øret og så kartede han videre. Jeg prøvede med flydend panodil, men det blev spyttet ud lige efter skeen var tømt og først da det var rørt i iste med fersken, gled det ned og Yngste fik ro til selv at falde i søvn. Men hold da op hvor er jeg mør. Tror det blev til til ca 4 timer alt i alt, hvor af mindst en time var på sofaen ved siden af Yngste.

Gemalen tog ham til lægen og det blev konstateret mellemørebetændelse, men (heldigvis) var det sprunget og han har sådan set helbredt sig selv.

Nu sidder han på gulvet og venter på mig. Vi skal nemlig spille billedlotteri. Og så skal jeg altså lige have en lille morfar. Jeg trænger så gevaldigt!!

5 kommentarer:

  1. God bedring med ham!
    Ved ikke hvor gammmel han er, men Noah- som er 4 år får ikke flydende Panodil mere, da han ikke bryder sig om det.
    Vi er begyndt at bruge stikpiller, også anbefalet af børneafd. fordi det virker hurtigere.
    Håber natten bliver bedre i nat.
    kh Heidi

    SvarSlet
  2. Æblekinder - Tak og i lige måde med Noah!
    August har aldrig fået smertestillende før, for det har heldigvis aldrig været nødvendigt, så det eneste jeg havde var flydende. Men jeg skal have fat i stikpiller. De er også lettere at håndtere.

    Natten bliver bedre, for han er sit gamle jeg igen. Lidt øm i øret, men ellers lige så fræk som han plejer at være ;)

    Stort knus og tak for firkløverne. De kom i dag og skal nu gemmes til alt vedrørende min mor er ovre.

    KH Kari

    SvarSlet
  3. Kære Kari

    Godt at høre han har det bedre!

    Noah skal have taget nogle blodprøver i morgen og vi skal have svar på nogle de tog søndag/mandag han har dog ikke feber nu, så tror det er pencillinen der endelig virker

    Godt at høre du har fået firkløverne, de har været længe undervejs, fik dog først sendt dem i lørdags, men måske der er mere held i dem nu!

    Stort knus til dig
    Heidi

    SvarSlet
  4. Lille pus, godt at han er i bedring. Det skulle være meget smertefuldt med mellemørebetændelse.

    Vi ses om nogle timer. Knus :-)

    SvarSlet
  5. Æblekinder - Hvis der skulle være mere held i dem fordi posten har været langsom, så vil jeg da spille lotto i aften, for så MÅ heldet da være med mig ;)

    Håber tallene ser gode ud, når I kommer til hospitalet. Noah skal jo helst ikke komme til at ligne en nålepude.
    Pøj pøj i dag!

    Kram til dig og Noah!
    ___

    Fru E - Jo tak det er smertefuldt, men han var meget tapper. Græd kun to gange og det var da vi havde givet ham ren panodil og så da jeg ikke lige var hos ham i et sekundt eller to.

    Vi ses snart. Kør pænt. Knus!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺