25.3.10

Frokosten

Skifteretten gik godt, men der er heller ikke nogen krummelure at tage hensyn til.

Efter endt møde, kørte vi til min mors lejlighed, bare for at se, at den stod endnu. Og det gjorde den selvfølgelig.

Jeg havde bestemt mig til, at vi skulle have en rigtig god frokost, bare Gemalen og jeg.
Og det fik vi.

Restaurant Frokosten på Gammel Kongevej 74D kan varmt anbefales.
Hyggeligt lokale, søde ejere og fortrindelig mad.



Vi tog deres anretning som bestod af:
Rødspættefilet med mayonnaise, rejer, caviar, asparges, tomat og dild 
Mørbradbøf med bløde løg, svampecreme og agurkesalat
Hjemmelavet hønsesalat med bacon tomat og kørvel.
Dertil fik vi rugbrød og hjemmebagt franskbrød. Og mums hvor duftede franskbrødet godt. Jeg smuttede lige en tur ned af memory lane og ind i min mormors køkken. Hun bagte verdens bedste franskbrød!!

Det var en skøn madoplevelse og jeg vil varmt anbefale at spise en frokost der!
Så ville vi smutte på Cafe og drikke en kop kaffe og te, men lige i den ende, var det meget småt med cafeer, så næsten hjemme tog vi da bare en lokal en og så fik Gemalen en kop Cacao med flødeskum og jeg en Chai te.

Nu må det være nok for i dag. Jeg er træt som et helt alderdomshjem lige nu.

God aften og sikken et dejligt vejr det har været i dag :0)

2 kommentarer:

  1. Sådan en dejlig frokost fortjente I da også oven på turen i skifteretten ;-).

    Det lyder, som om det bliver en sej påske at komme igennem, hvis den skal bruges på at tømme din mors lejlighed. Men det skal jo til ...

    SvarSlet
  2. Bente - Tak og det var også lige hvad jeg tænkte :)
    Jeg er kommet frem til at ikke alle dage skal bruges der inde. hver anden der inde og resten hjemme. Børnene skal jo også føle det er ferie med familie.
    Jeg skal bare være færdig inden juni...

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺