12.2.10

Vinterferie

Er det ikke et dejligt ord?

Det syntes jeg, for jeg har vinterferie!!
For bare 4 dage siden var det kun en enkelt fridag, i slutningen af næste uge, men så var der lige pludselig ikke flere rapporter og de sidste, som ikke var kommet, da jeg tog hjem, må vente.

Så jeg skal, for første gang i min tid som mor til skolebørn, have vinterferie.
Og hvad er der så planlagt? INTET! det er jo så nyt, men vi skal sove længere end når uret plejer at ringe. Vi skal ekvipere Ældste til hans skitur med klassen til Norge i uge 10 og så har jeg lidt gøremål, som også kan puttes ind hist og her.

Men først og fremmest skal jeg være rask. Jeg har været skidt hele ugen med kløende rindende øjen, snot i riglige mængder, nysen og konstant træt. Gået tidligt i seng, men ikke kunne sove, gået sent i seng, men ikke kunne sove, vågnet X-antal gange hver nat, smilet pænt til mine kollegaer, selvom jeg helst så deres hæl end tå. Men jeg har opført mig ordenligt, det lover jeg.

Men nu har jeg ferie. Gemalen må lige vente til efter morgendagens dont....hihihihihihihi.

Ferieferieferieferieferieferieferieferieferieferieferieferie

7 kommentarer:

  1. Rigtig god dejlig ferie søs. Det er dig vel undt.

    Umiddelbart har jeg ikke ferie, hverken i uge 7 eller 8, som vores børn jo har. Men nu må vi se. Om ikke andet har jeg en forlænget weekend i uge 9.

    SvarSlet
  2. Rigtig god weekend og se så at blive frisk hurtigt, så du får noget ud af den uventede ferie.

    Jeg venter lige en uge mere, men så er det min tur til vinterferie. Åh, det bliver godt!

    SvarSlet
  3. God weekend og god ferie :)
    Jeg glæder mig til, at jeg kan stå op, når det passer mig og ikke vækkeuret.

    SvarSlet
  4. Rigtig god ferie - det bliver da skønt! Håber du bliver frisk - så får man altså lidt mere ud af sin ferie :-) Nyd det :-)

    SvarSlet
  5. Fru E - Taak :)
    Din forlængede weekend i uge 9 er måske endda bedre end en vinterferie i uge 8.
    Noget at se frem til!
    ___

    EstHer ;)
    Jeg føler jeg er på vej (selvom en stoppet næse fik mig ud af sengen kl 6 her til morgen).
    Og dejlig at jeg ikke har kunne planlægge den. Nu kommer det bare som det kommer (Gemalen kommer nok til at ønske at jeg var blevet på jobbet...)

    En uge mere og så kan du feriere og håbe sneen er væk, så MC'en kan komme på vejen igen - hver dag.
    ___

    Helle K - Tak :)
    Der er heller ikke noget bedre end at vågne af sig selv.
    ___

    Anette - Tak! Det går fremad. Når weekenden er ovre er jeg nok på benene igen.
    Jeg skal nok nyyyyde den!! :)

    SvarSlet
  6. Rigtig god ferie! Men husk; det er først fra mandag........hehe!

    Nyd det! *G*

    SvarSlet
  7. Jens - Yngste har sørget for at jeg blev i hverdagens rammer. Blev vækket kl. 6...

    Tak og det kan du tro jeg vil!!

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺