2.2.10

Jeg har vundet...

Jeg har vundet en MP3-afspiller :0D
Dvs. jeg vandt den altså for næsten 1½ år siden, men fandt først ud af det, for små 14 dage siden.



Da jeg googlede mit navn, af en årsag, jeg helt har glemt nu, stødte jeg lige pludselig på mit navn under vinderen er...
Straks måtte jeg lige se hvad jeg mon havde vundet og hvor.

I oktober 2008, var vi i Sorø til en messe og der prøvede vi selvfølgelig lykken, når det kunne lade sig gøre. Da jeg ikke har held i spil, har jeg overhovedet ikke drømt om, at jeg ville være så heldig at vinde, men på Sorø kommune, har der siden den dag ligget en MP3 og ventet...

Jeg skyndte mig at skrive til vedkommende, som stod på siden og efter 1½ uges uden en lyd, lå der i dag, en pakke til mig fra Sorø.

En gang imellem kan man være heldig :0)

8 kommentarer:

  1. et forsinket tillykke skal lyde herfra :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke, Kari - sikke en skøn gave at vinde! Jeg har stor glæde af min mp3-afspiller, og det håber jeg også, at du får af din ;-)

    SvarSlet
  3. Tillykke med den :-). Dejlig gave.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  4. Hvor er det vildt og hvor morsomt, at du stadig kan få den. Jeg håber du bliver rigtig glad for den. Jeg har en meget billig mp3-afspiller, men det er noget af det bedste jeg nogensinde har købt - og den bliver brugt hele tiden.

    SvarSlet
  5. Et rigtig stort tillykke med den.

    SvarSlet
  6. Altid godt at have noget til gode....bare det ikke er øretæver ;o)

    Knus

    SvarSlet
  7. Tillykke. Hvor imponerende at de har gemt den så længe :)

    SvarSlet
  8. Anne - Tak :0)
    ___

    Madame - Tak. Jeg har en i forvejen og den er jeg meget glad for. Jeg tror denne skal have musik på. Den anden har lydbøger.
    ___

    Gittemay - Tak :0)
    Ja og så når man mindst regner med det!
    ___

    Jens - Ja ikk'! Jeg tog chancen og skrev til dem og så var det så om det kom noget til mig. Næsten 1½ år er jo længe at have den liggende :0)
    Jeg har en anden en, som indeholder lydbøger, så denne skal have musik.
    ___

    Kom så igang - Tak :0)
    ___

    Fru E - Ja, det har du helt ret i :0)

    Knus
    ___

    Ester - Tak! Ja, det var jeg også spændt på om de havde. Har hørt fra en kollega, at de er ved at bygge til og renovere, så den kunne jo ligge i en kasse bagerst i et kælderrum :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺