24.2.10

Forår indendørs

I søndags modtog vi en smuk buket blomster fra yndlingsveninden og hendes familie i anledning af vores kobberbryllup. Den står stadig flot, for jeg husker at sætte den koldt hver aften og skifte vand på den ;)

Tak søde søde Fru E!!
Buketten er først forogtaferet i dag, så derfor de lidt lange tulipaner

Mandag modtog jeg en smuk forårsbebuder mere. Det var kondolanceblomster fra min mors søskende og ægtefæller.

Jeg må indrømme, jeg er helt vild med mørke lilla/sorte tulipaner...

8 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt forår, når det ser mørkt ud! knus

    SvarSlet
  2. Lavendel - Ja, Mørkt ude, trist sind og sprudlende farver (i forhold til ude og sind).
    Knus

    SvarSlet
  3. Smukke blomster du har fået Kari - selv om det både er for glæde og for sorg. Jeg er også vild med de næsten sorte tulipaner...
    Varme klem!

    SvarSlet
  4. Smukke tulipaner og gode betænksomme venner og familie, det glæder mig at du har begge dele lige nu.

    Mange knus
    Henriette ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare skønne de to buketter du har fået,det er god i har venner og familie der tænker på jer, i den svære tid.

    SvarSlet
  6. Madame - Ja der er rigtig smukke.
    det er dejligt at vide at der er nogen der tænker på os :)
    ___

    Henriette - Ja de er guld værd!
    Knus
    ___

    Kom så igang - Tak og ja de står og pynter så flot og tanken bag dem varmer.

    SvarSlet
  7. Vi ville glæde jer på jeres kobberbryllupsdag. Dejligt at den lyser op i stuen.

    Knus

    SvarSlet
  8. Fru E - Det har I også gjort xmange!!
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺