26.2.10

Fiskefest

Det bliver ikke til så mange indlæg, lige nu, og heller ikke kommentarer fra min side.

Men jeg syntes lige, I skal se min Yngstes kreationer inden for fisk.
I hele februar har Spilopperne beskæftiget sig med fisk. De har tegner, malet, modeleret fisk og de har rørt ved rigtigt fisk og deres øjne og gæller og... jeg kunne blive ved.
Så i dag var der fernisering kl. 14 på stuen. Ungerne omdøbte det fra fernisering til fiskefest ;)

Og de havde været kreative må jeg sige.
Her er Yngstes udfoldelser:

Fisken i det store akvarium, som jeg glemte at
fotografre. Alle spilopperne havde tegnet og klippet
en fisk.

Klumpfisk???

Dette er en rokke siger han selv

Ja, den har hoved, hale og finner...
Men den er da sød og lyserød!

7 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine fisk. Håber I nød fiskefesten ;-)

    SvarSlet
  2. Så fint sådan at lave fiskefest :-)))
    Håber at du selv er kommet nogenlunde gennem ugen, det er bestemt ikke en nem tid.
    Mange varme hilsener fra Laura.

    SvarSlet
  3. Han har da godt nok været dygtig,du kan god hilse August og sige, at jeg er helt vild med den gule fisk i det blå vand.

    SvarSlet
  4. Losarinas mro - Ja ikk'! :0)
    ___

    Bente - Tak :)
    Det var hyggeligt og også sjovt at se hvor glade de var for at vise frem.
    ___

    Laura - Tak. Vi syntes også de er flotte og har hænge dem op, hvilket Yngste syntes der sjovt.
    Jeg har overlevet, men det har ikke været sjovt. Kunne godt undvære det!
    Knus til dig.
    ___

    Kom så igang - Ja han har udrettet en del. Han er selv stolt over dem.

    SvarSlet
  5. Sikke fine ting August har kreeret til fiskefesten :-)

    SvarSlet
  6. Madame - Ja, han har rigtig hygget sig og der er ikke noget bedre end et stlt barn :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺