20.1.10

Ufrivi--ig pause pga tastaturfej-...

For -ige at fø-ge op på forrige ind-æg, så b-iver der -ige en pause her fra.
Jeg b-iver idiot af det mang-ende bogstav efter K på tastaturet.
Jeg må investerer i et tastatur med USB stik, så jeg kan skrive orden-igt.
Mit prob-embogstav er altså med i a-t for mange ord.

Når det så engang er i orden, så har Fru E givet mig en award og den ska- jeg nok fø-ge op på.
Kommentarer b-iver der også meget få af, måske kun en smi-ey. Den kan jeg da stadig -ave uden prob-emer.

Knus ti- a--e og vi ses  :0) vinke vinke

7 kommentarer:

  1. Skal nok holde øje med hvornår du atter er tilbage - med fungerende l.

    SvarSlet
  2. Øv, det er da irriterende med det tastatur. Men lidt venlig ved dig har det da været: Jeg har fundet et 'l' i dit indlæg ;-) (i 'altså').

    Vi høres, når du er klar ved tasterne igen :o)

    SvarSlet
  3. Vi ses
    Kan du have en god weekend

    SvarSlet
  4. Hej Kan a-tså -kke -ade være med at dr---e
    Men du må have en dej--g weekend!
    Knus

    SvarSlet
  5. Losarinas mor - Ja ;0)
    ___

    Lavenel - Ja! Helt rigtigt ;0)
    ___

    Ester - Tak, nu er jeg med l igen, men uden punktum og kolon ;)
    ___

    Bente - Ja den er i rigtig drillehumør
    Hvis jeg ramte tasten på en bestemt måde, så kunne l godt fremfindes Desværre glæder det kneb ikke for det manglende punktum
    ___

    Kom så igang - Ja og det er jeg nu ;0)
    God weekend til dig!
    ___

    Æblekinder - Tak og det må du godt
    Det er jo ret komisk med det tastatur ikk'? ;0)
    Og rigtig god weekend til dig!
    Knus

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺