12.1.10

Trådløs dag med halsproblemer

Det hele startede med et tidligt godnat, sammen med 2 kodymagnyl.
Spændingshovedpine og ømme bihuler og en forfærdelig træthed.
Vågen ti i fire for at supplere pillemængden i maven.
Uret ringede 5.30, men blev stillet til 6.25.
Ville ringe til jobbet og sygemelde mig, men ingen telefonforbindelse...
Ej heller internet. Mobilen på næsten tom strømforsyning og opladeren væk i Frøkenens rod på værelset...

Fik ringet på sidste strøm og sygemelde mig, fik afleveret Yngste i børnehave og så hjem og finde den manglede strømforsyning og få opladet og så på sofaen med dyne, pude og varmepude.

Vi skifter i dag fra medarbejderbredbånd (gemalens job) til vor eget, så derfor midlertidige forbindelsesløshed. Gemalen har lige puslet rundt og jeg er nu koblet på, så et lille skriv her.

Jeg er selv i bedring, men øm i den nakkemuskel der har skabt sig siden i aftes. Vil nu hvile lidt igen (har været lidt svært med en teenager, der er i praktik på et fritidshjem og først skulle møde 12.30).

Hvor føler man sig isoleret, når forbindelsen mangler...

6 kommentarer:

  1. Rigtig god bedring sødeste du. Håber du snart er frisk. Kæmpe knus.

    SvarSlet
  2. Fru E - Tak. Det håber jeg også.
    Knus og kram!

    SvarSlet
  3. God bedring. Det er godt at være isoleret, så kan du blive rask i en fart, for så bliver du under dynen (måske?)

    SvarSlet
  4. Kisser - Tak.
    Jeg har ligget på sofaen hele dagen og slappet af, for ikke at genere nakkemusklen.
    Nu håber jeg så bare det bliver en god nat.

    SvarSlet
  5. God bedring..
    Håber du har fået forbindelse til omverdene.

    SvarSlet
  6. Mette Lykke - Tak. Jeg tager chancen og smutter på job i dag.
    Forbindelse med omverdenen kom igår eftermiddags, med lidt klumper i. Der skulle lige indstilles på div. maskiner ;)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺