15.1.10

Nu har jeg bestemt mig...

Så blev det endelig weekend og sikken nogle dage jeg har kæmpet mig igennem.
Det computerprogram jeg arbejder med på jobbet, begyndte at skabe sig onsdag eftermiddag og torsdag blev det helt slemt. Jeg sendte bud til vores Help Desk, men det eneste jeg hørte fra dem, var et referencenummer...

I dag blev det så for meget og jeg begyndte frem og tilbagemails med dem og lige inden jeg gik hjem, var de kommet frem til, at det vist er en serverfejl...
Godt så. Så nu er jeg spændt på hvordan det ser ud på mandag!

Og så har jeg besluttet mig...
Jeg har sagt nej tak til klassesammenkomsten med mine gamle klassekammerater (som jeg gik i klassen med fra 1974-80).
Jeg har vendt den mange gange, men mavefornemmelserne var ikke rigtige. Når det holdes i et privat hjem og man føler sig helt ved siden af de andre, så går man altså bare ikke ud af døren. Det vil ødelægge stemningen. Var det på en cafe i København f.eks., så kunne man bedre liste af...
Jeg håber selvfølgelig de får en hyggelig aften.

Så nu kan jeg holde weekend uden flere grublerier :)

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Æv for et par arbejdsdage!
    Har selv haft de samme problemer med computerprogrammer, det er arrgghh belastende!

    Var spændt på hvad du besluttede med hensyn til klassesammenkomsten, men forstår dig godt!
    Vidste ikke det blev holdt privat!

    Håber du får en dejlig afslappende weekend! Og at IT `en kører igen på mandag!

    Kærligst Heidi

    SvarSlet
  2. Æblekinder - Ja det er belastende. Vores It/Help Desk er blevet outsourset og for pokker det er belvet ringe. Vi bliver for det meste ringet op fra Indien og det IT'er der er i bygningen ser vi ikke meget til...

    Jeg havde det faktisk lidt dårligt da jeg havde ringet, men mine mavefornemmelser sagde nej og det er dem jeg skal følge. Det kan være jeg hopper på en anden gang.

    JEg vil hygge mig i weekenden. Om lidt er det Stof2000 der skal indtages og for øjeblikket er jeg i "smide-ud-humør", så det må jeg hellere udnytte!
    Og ja IT-system VIRK PÅ MANDAG!!

    Rigtig god weekend til dig.
    Knus Kari

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt ! At du har taget en beslutning !

    SvarSlet
  4. Vores helpdesk er ikke altid det mest fantastiske og andre gange synes jeg det er blevet bedre.Men jeg har også prøvet, at sende et SC med besked om, at hele vores afd. ikke kunne arbejde og 6 uger efter ringede de mig op og spurgte om vi stadig havde problemer....øhhh doooh!

    Forstår godt dit valg med klassefesten

    Knus og dejlig weekend til dig og de 4 andre.

    SvarSlet
  5. Det lyder som et godt valg du har truffet med klassefesten når du har sådan en mavefornemmelse. IT der ikke virker på arbejdspladsen er sååå irriterende. vi oplever det jævnligt og nogle gange kan det ikke løses med det samme. Spild af resourcer for man sidder og kan ikke lave ret meget når EDB´en ikke virker. God week-end :-)

    SvarSlet
  6. Jamen, så må vi da håbe, at serveren er kommet på højkant igen på mandag, så du ikke skal slås med flere it-problemer. It er genialt, når det virker - men en pestilens, når det ikke gør!

    SvarSlet
  7. P.S. Din tæller her til højre tæller altså ikke besøgende, den tæller, hvor mange gange siden bliver hentet :-).
    Når man fx lægger en kommentar, bliver der lagt 3 ekstra klik på i tælleren, fordi siden loader så mange gange (så nu har jeg lige fået tælleren til at stige med seks :-)).

    Ja, undskyld, der gik lige nørd i mig ;-).

    SvarSlet
  8. Losarinas mor - Ja :0)
    ___

    Fru E - Jeg bliver bare så fustreret når det altid er en inder der skal forsøge...

    Knus til jer alle 4 fra os alle 5 ;)
    ___

    Anette - Vi er så afhængig af det IT-stads nu til dags og når det ikke virker, så er man bare på den...
    Jeg har spildt to dage indtil videre denne gang.
    God weekend til dig :)
    ___

    Bente - Det håber jeg også. Nu mener de jo at de ved, hvad problemet er, så kan jeg kun håbe og bede til at de har løst det. Jeg har noget jeg skal være færdig med på mandag, så jeg håber!
    Helt fint med lidt visdom, når det gælder dette medie.
    Jeg prøver lige en anden en, hvor den registrerer på unikke hits.

    God weekend Bente ;0)

    SvarSlet
  9. Jeg synes det lyder som et godt valg med klassefesten, og helt ærligt - jeg forstår overhovedet ikke den slags; hvis man havde haft noget at tale om, så havde man sikkert ikke mistet kontakten!!!

    Ja, det er altså bare min mening om den slags gamle bekendtskaber.

    SvarSlet
  10. Jeg har også haft computerproblemer i flere dag på jobbet - det er bare så træls! Lad os håbe, vi begge vender tilbage til noget, der fungerer :-)
    Haha, og så bliver jeg jo stolt af, at jeg fik hevet dig med til blogtræf, når du ikke har særlig meget lyst til at se dine gamle klassekammerater ;)

    SvarSlet
  11. Jens - Der er jeg lidt uenig med dig. Havde jeg dengang været ældre, havde det nok set anderledes ud, men jeg havde min mor at rette mig efter og derfor mistede jeg kontakten.
    Men med dem jeg har mistet kontakten med som voksen er jeg helt enig med dig. Der har været en grund.
    Min 12-årige datter ville sikkert ikke miste på samme måde, for nu kan man SMS'se og kommunikere på div chats.

    Men det kom nu heller ikke bag på mig, at du har den holdning. Havde du en anden, ville du jo ikke være Jens ;0D
    ___

    Madame - Det er bare MEGA TRÆLS. Det er sådanne dage, jeg ville ønske at jeg havde været pædagog eller anlægsgartner. Men på de jobs, er der jo bare andre drilske ting.

    Det er nok fordi I er nutid og mennesker, jeg "taler med" flere gange om ugen. Jeg var vist bare for ung, da jeg tabte forbindelsen med dem fra 6.U.

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺